Elikkäs tässä minun ongelmani on: Laitan jonkun latausohjelman päälle (esim. µtorrent tai revconnect jne.) netti sammuuu vähän väliä eli tyssähtää kokonaan lataukset ja netin selaus ei toimi. Sitten kun olen odottanut sen esim. minuutin niin nettiin pääsee ja lataukset taas lataamassa, mutta kohta netti sammuu jälleen. Missä probleema? vai onko tähän edes vastausta?
Olen lukenut muutamia foorumeita ja tämmöistä on tullut vastaan: "...voisin sanoa että vältä Dlinkiä, kuten normaalisti muissakin hankinnoissa. Huonoja ajureita, täydellisen satunnaista epävakautta ja heikkolaatuisia yhteyksiä langoilla ja ilmassa." Ja itselläni on dlink 624+ laatikko. Voiskohan tämä juuri olla ongelmani? eli mikä olisi hyvä wlan tukiasema? kokemuksia? En ainakaan itse usko, että tämä olisi syy netin kaatuilemiseen.
Minulla on sama ongelma, netti katkeaa käyttäessäni Azureus torrentti ohjelmaa. Mutta DC++ kanssa ei ole mitään ongelmia. Eli molemmissa PC:ssä on gigabitin DLINK DGE-528T verkkokortit ja Dlink gigabitin kytkin, jonka takana on Alink reititin. Mikä neuvoksi?
Omasta mielestäni ainaki netti "kuormittuu" liikaa kun on latausohjelmia päällä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Sama ongelma BitCometia käytettäessä. Ohjelman käynnistyttyä käy usein niin, että netti jämähtää täysin, vaikkei BitCometkaan vielä lataa mitään.
^^ Tismalleen sama, täytyy aina ottaa seinästä irti modeemi ja palomuuri et toimii. Ja tosiaan joku d-linkin paska itsellänikin. Wlan samas eiköhän se ollu just se Di-624+.