Apua pikaisesti! 'Oma profiili' täynnä koulussa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by nainen, Nov 30, 2004.

  1. nainen

    nainen Member

    Joined:
    Mar 10, 2003
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mistä saa tuon tyhjennettyä? Olen yrittänyt etsiä mutten löydä.

    Meillä on koulussa varattu omaan kansioon 60 Mt tilaa ja olen vain käyttänyt 30 Mt (oikeastaan n.15 Mt, mutta loput näyttävät tulevat C-aseman profiilitiedoista)! Eli siellä syy ei ole.

    Tietokoneen mukaan oma profiilini on täynnä Application Data\ -ohjelmien tiedostoja (esim. Application Data\Photoshop\7.0...) ja kehottaa ystävällisesti poistamaan tiedostot ennen sulkemista.

    Eli en saa suljettua konetta kuin Reset-näppäimellä...ja toisaalta jos en poista kyseisiä tiedostoja niin en välttämättä saa profiiliani auki uudestaan! Mistä saan tyhjennettyä profiiliani?



     
  2. Tuff

    Tuff Active member

    Joined:
    Oct 10, 2003
    Messages:
    3,621
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    tarkoitatko omat tiedostot kansiota? vai jotain "mapattua" asemaa joka näkyy oma tietokone ja siellä erillinen asema?
    oma kansio voi olla fyysisesti myös koulun serverilläsi jonka kokoa et itse voi muuttaa.
    tällöin et voi muuta kuin poistaa omia tiedostojasi tai pyytää siellä olevaa mikrotukea katsomaan tilannettasi.
    luulisin että omaa profiilin kokoa ei ole määritelty koneelle paikallisesti ja jos on niin se on todella typerää koska moni ohjelma kirjoittelee profiiliin tietoja.
    Eli kysy neuvoa koulultasi miten toimia.
     

Share This Page