PSP-2004 PB Slim & Lite on laitteen nimi ja pakkauksessa on kirjain G. Tarkoittaako tämä että laitetta on mahdoton modata?
se juuri vaikuttaa siten että voin ikäviksi kertoa ettet voi modata psp koska sinulla on TA-088v3 emo. mutta jos olisi ollut 3.95 FW asia olisi ollu toinen.
Kyllä se joku päivä tulee, ns. koodi on jo murrettu ja DAX on jo ilmoittanut sen olevan työn alla ( ollu melkee puol vuotta) mut toivoo on.
Itelläni on samat tiedot laatikossa (myös kirjain G). Kun sain psp:n siinä oli muistaakseni firmware 3.95, mutta yhden pelin takia jouduin lataamaan uuden firmawaren joka on 4.05. Eli saako psp:ni modattua vai onko siinä suuri hajoamisen riski? Yksi kaverini on modannut oman koneensa ja hän osaisi tehdä sen. Joten kannattaako yrittää modaamista?
eiköhän sen pysty modata ellei tuo päivitys haittaa mutta muista että slim tehää sokkona mutta jos kaveri osaa tehä
Laittakaahan nyt joku joka oikeesti tietää näistä, että voiko tota mallia modata nyt vai ei.. Rupee **tuttamaan noi puolittaiset "kai sen pystyy" tai "en usko että pystyy" vastaukset!
Olen kuullut että jos on päivittänyt firmwaren, psp:tä ei voi enää modata. Onko tuo totta? Sitte käy tituttaa kahta kauheemmi ku huomaakii et se suurella rahalla hankittu pöspi kelpaakii vaan kirjapainoks (ja siihenkii se on liian kevyt :/ )
http://forums.exophase.com/showthread.php?t=8848&page=3 Tuolla sivulla joku kertoo onnistuneensa modaamaan tämän saman PSP:n jossa on TA-088v3 emolevy ja koodi G. En ole varma puhuuko ne samasta asiasta kuin me koska keskustleun alussa vilahtaa joku DC7, onko se joku ohjelma vai mikä? Löysin myös tollaiselta sivulta jotain tietoa noista emolevyjutuista. http://www.psp-homebrew.eu/faq/ Sivun puolivälissä olevan tauilukon jälkeinen kuva kiinnosti suuresti minua koska omassa psp:ssäni ei ole tuota numerosarjaa levykotelossani eli tarkoittaako se sitä että minulla ei olekaan tuota emolevyä psp:ssäni? Kuvan alapuolella lukee tekstissä että varman tiedon emolevystä saa kun avaa koneiston mutta se hävittää takuun.
Toi on joku vanha sivu toi toinen. koska jos on G kirjain siinä niin nii pitäis olla joku 4.01 versio. Ja nyt vielä kerran tämän sanon. on G mallia jos versiosi oli ALUNPERILTÄÄN 3.90 niin sen pystyy. JOS SE OLI ALUNPERILTÄÄN 4.01 tai suurempi niin ei pysty. selvä?
"Uudella" psp 2000 G, jossa on emolevynä TA-88v3 pystyy NS. modaamaan, lataamalla ja asentamalla ChickHEN R2 ohjelmalla pienen säätämisen jälkeen ja sekään ei ole oikeastaan pysyvä häcki, näin koska jos sammutat psp:se niin cfw häviää psp:stä ja joudut asennella sen uudelleen, mikä saattaa kestää tovin kunhan onnistut sen ensiksi asennella. Eli paljon akun irroittelua ja toivomista että se asentuu psp:llesi, näin omalla kohdallanikin. Mikä on vähän oikukas juttu koska se ei aina onnistu, yritystä yrityksen päälle. Mutta tässä Linkki miten se onnistuu, ja tämänkään ohjelman asennuksen jälkeen et pysty vielä pelaamaan varmuuskopioituja pelejä vaan sinun pitää asentaa CFWEnabler , helppo ja toimiva. Kun olet sen asentanut niin sitten vasta pääset pelaamaan varmuuskopioita. Että aika monimutkainen juttu... Mutta edistystä sekin.
Joo HEN tyylisiä asennuksia on ärsyttävä homma joka vaatii paljon kärsivällisyyttä. Tulee ajat mieleen kun hommasin kaverin pspn kuntoon tämän tekniikan avulla siihen en enään ryhdy *
tyyliin enää jaksa tän asian kanssa tapella, kun tohon ei kerta saa mitn pysyvää firmwaree niin olkoon mun puolesta..! ;D
Mulla on Slim & Lite PSP-2004 PB, ja tosta paketista en löytäny mitään kirjainta. Ja PSPn asetuksista luki, että System software version 3.60. Tän vissin sitte voi modata silleen pysyvästi? Jos ton voi modata, niin voisko joku laittaa linkkiä ohjeisiin miten se tapahtuu tai kirjoitta tänne?