No täs ois stoori. Mun PsP brikkedas ku vaihoin flash0 usbin kaut tota system_plugin_bg.rco (se xmb aalto) ,oon vaihtanu sitä monii kertoi joten osaan sen kyllä. no,vaihoin sen siihen uutukaiseen ja katoin. sit se näytti kauheelta (RUMA), ja päätin laittaa mun vanhan "tuunatun" waven takas.sit se mun vanha oli taas xmbis. No, menin vaa pelaa hetkeks ja lopetin, sit ku taas yritin käynnistää pspii päälle meni ihan normaalisti mut se jäi MELKEIN HETI siihen xmbiin.ehin painaa kerran nuolta ja sit aina freezedas. Onneks olin ottanu varmaan viidet varmuuskopiot flash0:st.no, menin recovery ja se run program at blabla ja pari errorii sain ja sit suljin psp. sitte tuli bsod(blue screen of death) ja painoin O. psp meni kii ja nyt on FULL BRICK,ehkä jopa "UNRECOVERABLE BRICK"...? oisin kiitollinen avusta vaik olikin hemmetin pitkä selitys...KIITTI JO ETUKÄTEEN ainii btw mul oli 3.71m33-4 ja 1.50 kernel addonv2. en oo sit varma linkin toimivuudest ku en pääse sinne enää..
qimmolle infoks et toi oli "through recovery menu"...mistäs sen saan ku on FULL BRIKATTU. ja sitten taitaapi olla et se mun akku ei ollukkaan pandora...:I tein sen slimil, sil mun pandoras battery creatoril for 3.xx blabla... ja ku lykkään ne pspii nii ei toiminu... taidan kehä kamun fatil pandoran (mulki o fat) ...onneks laitoin sillekki 3.71m33 ´Toivottavasti toimis ja vika oiski siin akus(ei ookkaa pandora) eikä pspis :J ainii ja voisko joku kertoo mulle miks mun pandoras battery creatori ei starttaa? pitää käyttää sitä toist ohjelmaa siihe.. :O no ihan sama teen nyt kamul pandora akun mun akust ja muistarin kotona TOTALNEWBIL :B
Nonni. akku olikin onkelma. höh. mut sen jälkeen brikkasin noin 4 kertaa ku vaihoin mun flash0-backuppei("tuunattui") mun unbrikattuu pspii, brikkas aina heti. toiminu aina ennen. nyt on kaikki ihan default ja toimii.