Niin laittakaa tänne mulle: -Downgraderi (vai mikä onka) 2,80 - 1,50 ja siitä niitä custom firmwareja - PERUSTEELLINEN TUTO! Olen AMATÖÖRI TÄSSÄ! -Lisä ohjelmia jne jos tarvii. Olen ERITTÄIN amatööri en oikee osaa... Vaikka Olisi kuinka yksinkertaista Niin ja piiri ei ole se mis on oltava se kultainen koodi
Vaikka olisit kuinka noobi, niin kyllä googlea varmaan osaat käyttää. Oisit voinu myös selailla tätä foorumia hieman.. Pari sivua sitten tässä topikissa oli 2.8 downgradeamisesta ja elmonen teki sinne hyvät ohjeet kliks Katso PSP WIKI (google!) sieltä löydät juttua kaikesta. Alaspäivityksen, ja ylöspäivityksen customeihin ja niiden käyttämiseen.
2.8 on saanut nyt myös uuden downgraderin jonka pitäisi olla parempi kuin tuo mille olen ohjeet tehnyt, tosin viimeksi eilen downgradesin yhden kaverini psp:n tuolla downgradella onnistuneesti, mille olen ohjeet kirjoittanut.
Kiitos siitä viestistä oli apua vähän oli aluksi ongelmia mutta kyllä sain sen 1,5. pari mutkaa välillä oli
Voisiko joku linkittää jonkun uusimman Custom FIRMWAREN, psp väittää etttä tarviisin paremman softwaren yhtee pelin... ja tuto ois kiva jos ei toimi samalla tavalla mielellään minkä saisin suoraan 3,03 on riittävä tai tälläinen