Moro. Olisko kellään ohjeita et miten saisin 2.5:n version alennettuu 1.5:n tai ylennettu 3.03??? Kiitos etukäteen.
Löytyykös sulla unpatched gta:liberty city stories? Jos ei niin et voi alentaa 2.5->1.5 tai 2.5->3.03->1.5
Lataappa Firmware 2.71 http://dl.qj.net/dl.php?fid=8046 ja laita se muistikortille. PSP/GAME/UPDATE (tee update-kansio) ja laita EBOOT.PBP sinne. Sitten ajat sen PSP:ltä (muista että adapteri kiinni PSP:ssä. Sitten kun on 2.71 niin lataat downgraderin (ohjelma, joten helppo käyttää) http://www.psp-hacks.com/download.php?id=755 ja noudatat ohjeita. En ota minkäänlaista vastuuta jos hajotat PSP:n alentamisen yhteydessä. Tosin olen itse todennut tämän toimivan
Cprog siis mulla on nyt 2.5 saako sen suoran ylentää 2.71 ton ohjeen mukaan? ja mikä toi adapteri kiinni psp.ssä tarkotaksä laturia???
kuulostaa hyvältä... minulla tosin käy niin että kun menen game kansioon niin tulee corrupted data. system infosta näen että minulla on 2.50 eli mikä neuvoksi?
2.5 ei oo tehty homebrewien pyörittämiseen, tosin silläkin jotkut toimii. Alaspäivitä 1.5 -> 3.4oe. Demoja saat kyllä toimimaan
ok, mutta siis jos saan hankittua ton gta diskin jostain niin sittenkö saisin homman pelittää kunnolla?
menin kampin eb kauppaan ja sieltä löyty 7 kpl näitä lcs peliä käytettynä. kaikissa oli toi oikea takakansi, eli toni ajaa prätkällä lentokoneen vieressä. tosin siihen vihjeeseen ei ole luottamista, sillä pyysin saada kokeilla eri diskejä omaan psp:een, mikä oli hieman noloa kun ajattelin että myyjä tietää tasan tarkkaan mitä olin puuhaamassa, mutta eipä näyttänyt tietävän ja sain ystävällisesti kokeilla missä olis se 2.0 päivitys. 3 kokeiltuani vaivuin jo epätoivoon, eihän nää nyt sitä versioo pelistä poista, mutta kuinka ollakaan 4. diski tärppäs. eli nyt sitten kokeilee tuleeko bricki vai ei. peukut pystyyn. -edit- sain asennettua 1.5 -> 3.40 OE-A:n ja homma pelittää... aivan mahtavaa!
Yritän käyttää tuota ohjelmaa ohjeiden mukaan, mutta toisin kuin pitäisi, ruutu ei muutu punaiseksi Photo-valikon avatessa. PSP sen sijaan tilttaa, mutta toimii normaalisti, kun se käynnistetään uudelleen. Apuja? Edit: On se kumma, kuinka kaikki alkaa toimia, heti kun asiasta valittaa... Anteeksi häiriö! Punainen ruutu ilmestyi, kun valitsin Slide Show'n Photo-valikosta.
kokeilin tuolla 2.71 downgradettaa tohon 1.5 , mutta kun noissa ohjeissa sanottiin mennä sinne kuvat kansioon ja se juttu alkaa, mutta ei alkanut. eli jos päivitys on 2.71 voiko sitä mitenkään saada 1.5?
Kyllä voi. Kun meet sinne kuva valikkoon, se saattaa jämähtää siihen. Tee sama koko ajan uudelleen boottaamalla psp tilt:ttauksen jölkeen niin kyllä se jossakin välissä aloittaa sen downgradetuksen. Tai sitten kokeilet laittaa slideshow siitä PHOTO valikon kohalta.