Apua puhelimen hankintaan

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by vihviuh, Sep 8, 2008.

1. vihviuh

vihviuh Member

Trophy Points:
    16
    Elikkä nyt ois puhelimen hankinta edessä, koska entinen sanoi sopimuksen irti. Haluaisin puhelimen jossa olisi S60, mutta onko se nyt paljoa parempi kuin S40? Eli ehdotuksia halvoista S60 puhelimista otan erittäin mielelläni vastaan. Olen myös ajatellut ostavani Nokian 6300 joten siitäkin niitä mielipiteitä. 6300:ssa häiritsee minua se, että siinä ei ole S60 vaan S40. Mielipiteitä ja neuvoja kehiin!

2. Make100

Make100 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jaa noh S60 puhelin on monipulisempi ja "lähes" kaikki sovellukset on tehty sille, S40 on hieman nopeampi kaikessa mutta kyllä sen ekan viikon jälkeen alkaa ärsyttää kun ei mitään muuta saa kännykkään kun javapelejä, tietenkin minkälaista hintaa ja minkälaisia specsejä, yrityspuhelinta, tavallista luuria, egoilua vai jotain siltä väliltä?

3. vihviuh

vihviuh Member

Trophy Points:
    16
    Ei mitään hirmu kallista. Max 250 euroa hintaa sais olla. Ihan peruspuhelin, joka olis S60. Oon ajatellu tuota Nokian 6120 Classic puhelinta. Kertokaa mielipiteet ja hyvät sekä huonot puolet tästä puhelimesta.

Share This Page