eli uusi puhelin olisi ostettava, puolen vuoden sisällä olen rikkonut kaksi. siispä puhelimelle olisikin pari kriteeriä! iskunkestävyys ja jonkinlainen roiskesuoja olisi plussaa. ei toki mitenkään välttämättömiä, jos puhelin on muuten vain todettu kestäväksi. hinta ei myöskään saisi olla kovin korkea. mitään kovin erikoisia ominaisuuksia en tarvitse, pääasia että soittaa ja viestittää voi. noita puhelinmalleja on vaan niin tuhottomasti, ettei oikein jaksa kaikkea selata läpi. että olisiko vinkkejä?
joo toi 5500 on kyllä nätti ja muuten houkutteleva, mutta oon kanssa kuullu ettei se oo mitenkään kovin kestävä, ja tosi tyypillistä on että siitä lähtee näppäimet irti. ja 5140:sta en oo oikein koskaan innostunu. mutta kiitti kuitenki. muita ideoita?
Osta nokia 3310 tai 3510i. Ne ainakin on kestäviä.. Säästät myös rahaa. Toisaalta niissä ei ole mitää bluetoothia tai kameraa.. 3310:ssa ei ole edes värinäyttöä, mutta 3510i:ssä on.
ja tuohon voin vastata siten, että viimeajat ollut käytössä 3310, ja se on kyllä todellakin kestävä! on vaan ehkä vähän turhan kookas, sitä ei taskuun livautetakaan aivan huomaamatta. muuten kyllä aivan loistava puhelin
Totta on että tyyppivikana on näppäimistön irtoaminen, itsellänikin se tapahtui, mutta uusimmissa tuotantosarjoissa tämä vika on mielestäni havaittu ja siihen on tehty muutoksia. Näppäinmaton uudelleenliimauksen jälkeen itse en ainakaan ole vielä omaa puhelinta saanut hajalle, on ollut mukana pakkasessa ja vesisateessa, tippunut lattialle ja maantielle ja silti toimii kuin junan vessa!
osta 5210 viellä kestävempi kuin 3310. (muistan kun nelisen vuotta sitten paiskoin omaani asfalttiin ja tiiliseinään ja vaikka mihinkä niin ei hajonnut..kuoret kyllä aina lähti irti mutta ne saa laitettua takaisin.Lopulta näyttö halkesi kun tiputin kerrostalon toiseksi korkeimmasta huoneistosta alas )
Tai sitte elä osta. Meillä oli kaks 5210ä ja molemmissa akku kesti max vuorokauden jos vähänkään soitteli ja pitkät puhelut piti muutenkin hoitaa laturinnokasta.
ei minulla ainakaan tämmöistä ongelmaa ollut...kyllähän niissä pitäisi kestääakku kauemmin kuin multimedialaitteissa kun kerran ne vie vähemmän virtaakin ja samanlaisia akkuja ne kaikki on
Sorieeriksonilla oli kanssa tuossa 90 luvun loppupuolella sellainen kännykkä jossa oli antenni siinä sivussa, sellainen lätkä joka käänneettiin 180 astetta ylöspäin puhelun ajaksi. Sellainen kesti kanssa melkein mitä vain.
toi nokia 1110i peruspuhelin ei värinäyttöä mutta soittaa pystyy ja tekstiviestejä lähettää mul oli kyl toi nokia 6630 3v eikä menny mikskää... mut kannattaa ostaa tommone 1110i!