Juu latasin tollasen PURE pelin PC:lle ja kaikki "Crack" asennus jutut/muut sellaiset menivät hyvin ja kun avaan pelin niin sitten tulee kohta vaan teksti: "Pure lakkasi toimimasta" Ja minua ärsyttää hirveästi koska monta päivää latasin tätä peliä ja osaisikohan joku auttaa tässä ongelmassa? KIITOS AUTTAJILLE! KATSO!! ----->>>
Anteeksi, emme tue waretusta. Olet myös muotoillut viestiketjusi otsikon epämukavasti. T. Law Abiding Citizen
Näitä viestejä on aina mukava lueskellea. Emme voi kommentoida hirveästi. Tutki aihetta, kyllä se sulle selkenee jos aikaa käytät tarpeeksi / syvennyt alan foorumeihin / keskuteluihin, kommentteeihin.
Nyt pääsin itse pelin avaamaan kunnolla ja enismmäinen harjoituskierros tulee niin kuvassa on vain aivan outo harmaa kuva ja äänet kuulu kun painan [W] nappia josta se kaasuttaa että mikäköhän on tähän nytten syynä? Kiitos auttajille!
Mistä tämä oikein johtuu?! Tässä koneeni tietoja: CPU 4450 e 3GB DDR2 Memory HDD 320 GB Hard Drive Super Multi Ati Radeon 2100 Kertokaa mitä vain jotta saisin tämän pelin normaalisti TOIMIMAAN!! :| |RUKOILEN|
Jaaha, ja jos kerran olet ostanut niin mikäs se Crack -juttu tuolla aloituspostissa oli? Korjaa jos olen väärässä, mutta yleensä jos peli ostetaan niin sitä ei tarvitse Crackata? Ja btw, kuten jo moneen kertaan on sanottu, tällä keskustelupalstalla ei tueta piratismia, ja lisäks, ei se edes toimis sun koneella jos noi on sun specsit...
poista kräkätty ja ostetu peli ja koita asentaa se uudelleen. jos sulta on jäänyt aiemmasta asennuksesta sinne jotain rippeitä
Joku tiedosto puuttuu varmaan. Tolleen mulki on käyny välil yleensä oon vaan luovuttanu ja poistanut tiedostot koneelta. Ootko varma että esim. winrar purki ihan kaikki tarvittavat tiedöstot jne?
Korvaa se kräkätty .exe tiedosto sillä aidolla ja pitäisi toimia. * pelin mukana tullut .nfo tiedosto kannattaa lukea. * google kertoo paljon vaihtoehtoja ongelmiin.