Tiedä kuuluuko tämä tänne alueelle, mutta kertokaa mistä avun saisin. Imutin DC++:sta itselleni erään artistin levyn. Kun sitten yritin sitä toistaa windows mediaplayerilla tai winampilla, kappaleet eivät auenneet, vaan minulle aukesi sivu seuraavaan: "Tervetuloa Windows Media Personal License -käyttöoikeuden siirtopalveluun. Sinut siirrettiin tälle sivulle, koska yrität tehdä jommankumman seuraavista toimista CD-levyltä kopioidulle sisällölle: Palauttaa sisällön tietokone- tai käyttöjärjestelmäpäivityksen jälkeen Käyttää olemassa olevaa sisältöä toisessa tietokoneessa. HUOMAUTUS: Jos asennat käyttöjärjestelmän uudelleen tai asennat uuden käyttöjärjestelmän tietokoneeseen, jolla olet aikaisemmin ylläpitänyt käyttöoikeuksia, tämä palvelu käsittelee tietokonetta uutena tietokoneena käyttöoikeuksia siirrettäessä. Käyttöjärjestelmän päivittäminen ei sen sijaan muuta tietokoneen tunnistetietoja. Sisällön luvaton käyttö voi olla tekijänoikeuslakien vastaista ja saattaa johtaa oikeudellisiin toimiin. Jos haluat lukea käytäntösivun, napsauta yllä olevaa linkkiä. Jos haluat siirtää käyttöoikeuksia nyt, napsauta Käyttöoikeuden siirto -painiketta. Muussa tapauksessa napsauta Peruuta." Kun sitten nasautan käyttöoikeuden siirto nappulaa kuuluu seuraavaa: "Tämä sisältö on jaettu useille käyttäjille, jotka eivät kaikki käytä samaa tietokonetta. Siirtoa ei voi jatkaa" Olen luonut tästä levystä ns. "image-kansion" winISO:lla ja polttanut sen sen jälkeen levylle - ja taas kun koitan levyltä soittaa, joudun em. sivustolle. Olen epätoivoinen - onko mitään tehtävissä, jotta saisin tuon ihanan musiikin kuulumaan? Olen aloittelija, joten sen tyyppiset ohjeet kuin: - tee siitä isobusterilla crypta ja vetäse clonecd:llä cue-tiedoston läpi ja muunna binin kauta jälleen waviksi ja polta nerolla mp3:ksi nuo saavat minut itkemään. Eli jos tiedät miten auttaa, kerrothan sen selkeästi. kiittäen kotimaisen musiikin ystävä
Joo semmosen osaan kertoo että siinä on witoosan oma kopiosuojaus ja vain tietty määrä eri käyttäjiä(oliko joku 10) voi tämän kopio suojauksen avata! Elikkä jos DC:stä sen imutit niin se voi olla vaikka kuinka monella käyttäjällä! Olisin itsekin kiinnostunut kuinka tuo suojaus poistetaan!
jaahas.. sellainen suojaus, kuulostaa mielenkiintoiselta. Jäädäänpä odottamaan, kuka on ratkaissut tämän pähkinän.
"penkoo tiedostoa".. tuota.. mistä tuon sinulle osaan kertoa? Siinä lukee kunkin kappaleen kohdalla "winamp media file" - mutta tämä ei liene nyt oikea vastaus...
Mitäs tuo ohjelma tekee sille tiedostolle, jos nyt edes toimii. http://www.wma-mp3.com/ Itse en oikeastaan musan kanssa räpellä niin kokemusta ei ole asiasta.
Ohjelma tuntuu kaatuvan - nyt laitoin vain yhden kappaleen siihen "muutettavaksi" mp3:ksi ja tiimalasi jäi sitten siihen killumaan ja "ohjelma ei vastaa"... eli ei oikein onnistu noin
OK. Niissä on tuo MS:n kopiosuojaus, joka pitäisi murtaa ensin. En kuitenkaan tiedä kuinka. Ehkä joku muu tietää.
Steinbergin mp3 pro,purkaa ja soittaa mitä vaan,mut en ole koittanut tommoseen vielä...mut voisi koittaa.