apua tyhmälle :-)

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by mika73, Dec 15, 2002.

1. mika73

mika73 Guest

Ongelmani on se, etten saa näkymään värejä telkkarin ruudusta. Näyttis on radeon 64m/ddr ja panasonic on tv. kuva tulee mutta värit puuttuu, siis kaikki värit esim. leffat on mustavalkoisia...

2. JwN

JwN Guest

Kokeile eri ajureita.
    Älä käytä beta Catalysteja.

3. Adder_78

Adder_78 Guest

muista vaihtaa atin tv-out asetuksista PAL päälle... siinä on varmaankin oletuksena NTSC!

Zzzzzzzzzz

4. lateh81

lateh81 Regular member

Trophy Points:
    26
    käytätkö komposiitti vai s-video lähtöä?? jos s-video niin kai telkkarisi varmasti tukee sitä?

5. mika73

mika73 Guest

käytän s-videoa lähtöä. kyllä telkku tukee sitä ja tukee muuten noi eri värijärjestelmätkin, mutta ei vaan toimi. saatiin kyl tänään jo värejä näkyyn kun vaihdettiin kaapeli n.1.5m pituiseksi, joten silläkin on kai väliä. kuva vaan on nyt tosi suttuinen, mut kun pudottaa asetuksista värit pois niin silloin on musta/valkona teräväkuva....

6. JwN

JwN Guest

Mitkä catalyst:it.
    Mulla auttoi vaihtammalla vanhempiin.
    Itselläni on tällähetkellä 2.3:t, niillä ainakin toimii.
    Kuulemmma vielä 15m toimii,mulla on 3m ei ongelmia.

Last edited by a moderator: Dec 16, 2002
  7. juppe22

juppe22 Active member

Trophy Points:
    66
    Jeps eli piuhan pituus ei ratkaise oikeastaan mitään. Mulla 15 m + 5 m (jatkettu i-liittimellä) pitkä s-video piuha ja kuva on mielestäni ihan yhtä hyvä tv:ssä kun mitä se oli 1,5 metrin piuhalla jolla joskus kokeilin. Kokeileppas sellaista, että laita kaikki muuten ihan samanlailla, mutta vaihda ajureiden asetuksista piuhan tyypiksi komposiitti (siis vaikka se on s-video piuhaa mitä käytät). Itselläni auttoi ainakin joskus GeForcen kanssa kun ei tahtonut alkaa värit näkymään.

Share This Page