Olen joskus ennen muinoin kasannut itse koneeni, mutta olen nyt tippunut pahasti kärryiltä. Tarkoituksena on kasata kone max. 1100e hintaan. Olen katsellut mm. seuraavanlaista kokoonpanoa: prossu: Core 2 Duo E8500 muistit: 4GB (2x2048MB) 800MHZ DDR2 näyttis: 8800GTS emo: Abit Ip35 ?? kovo: Seagate Barracuda 500GB lisäksi luultavasti joku Antecin kotelo, perus optinen asema ja näppis & hiiri. Ensinnäkin kysyisin että tietääkö kukaan milloin tulee uudet penrynin prossut ja mitä ne tulee maksamaan? Kannattaako siis odottaa? Entä onko tuo emolevy ok tämäntyyppiseen kokoonpanoon? Onko tuossa kokoonpanossa "pullonkauloja", vai pelittääkö kaikki hyvin keskenään? Paljon kiitoksia näin etukäteen kaikille neuvojille!!
Eivätkös ne joskus maaliskuun jälkeen tule, ei pitäisi olla pullonkauloja, ja muista sitten ostaa se uudempi GTS (G92), parempi kuin edelliset, enemmän vastinetta rahoille. Riippuu itsestäsi ja kuinka nopeasti haluat uuden koneen, että kannattaako odottaa. Itse en jaksa odottaa hetkeäkään ja tilaan koneen ensi viikolla.
miksi samsungin t166 sarjan kiintolevy? Entä kumpi prosessori on parempi vaihtoehto, tuo Core 2 Duo E8500, vai samanhintainen neliydin prossu Core 2 Quad Q6600, 2.4GHz? vai kenties joku aivan muu samaa hintaluokkaa oleva? Kuulisin mielelläni myös perusteluita. Kiitos Tarppi ja Vatez vastauksista!
Samsungin T166 sarjan kiintolevyt ovat hiljaisimpia ja nopeimpia (jos wd raptoreita ei lasketa) luokassaan.