Eli mulla on on nokian n93 mutta en saa kaikkia video tiedostoja auki sillä esim 3gp tidostojen kanssa on ongelmia. Kertokaa mulle joku hyvä ohjelma millä niitä on hyvä katsella tai ohjelma millä on hyvä muunnella niitä sopiviksi puhelimeen. kokeilin puhelimessa sellasta ohjelmaa kun smartmovie niin en saanu sillä mitään auki en edes sen omia demo pätkiä
joo DivX codekeista en tiedä mutta jotku core4 paketin asensin samalla mistähän noi divX kodekit sais
Divx codekit löydät tuolta smartmovien sivuilta downloads kohdasta. http://www.lonelycatgames.com/index.php?note=smartmovie&chapter=smartmovie
mulla on itselläni tämä N93 ja Smartmovie... pelaavat ihan hyvin ainakin välillä koneel on vaan se smartmovie converter ja FFDSHOW. se ohjelma ainakin tunnistaa .AVI tiedostot. en kyllä tiedä missä vika piilee jos ei kerta ne mukana tulleetkaan videot näy. kenties kotisivulta löytyy apua? niin ja tosiaan asentanut olen ne divx jutut kännykkään ja koneella on kans ne codekit
Mulla samaa herjaa..ei näy ollenkaan...katkee heti ku alkaa toistaan. Kyseessä Nokia N95 ja toi codeckki ei toimi S60 3rd sarjan puhelimissa..APUVA!!!!!