Apua pyydän!! Minun piti formantoida c:asema ja asentaa WindowsXp uudestaan, mutta jokin meni väärin sillä homma tökkii. Avatessa koneen tulee virhe ilmoitus NTLDR is missing press ctrl+alt+del niitä painaessa sama toistuu enkä pääse asennukseen. Tein formattoinin Partition Magic 8 joka oli k: asemassa.Miten muuten saa c formatoitua windowsista. t.Kulaus
Tuota samaa just olin kirjottamassa eli buuttaus asennus-CD:ltä > poista aik. Windows-asennus(C > alusta > asenna. Siinä se nyt sitten olis.
Kyllä. Buutti -CD hakkaa Partition Magicin ihan täpöllä. Partition Magic onnistui tuhoamaan kiintolevyni. -Ei siis fyysisesti.
Eihän Partition Magicia kannata käyttää jos käyttiksen asentaa uudestaan. Partition Magicin vahvuudet on, jos joutuu muuntelemaan osioiden kokoa niitä formatisoimatta tai jos jouttuu jostain kumman syystä muutamaan NTFS:sän Fat32:seks formatisoimatta levyä välillä. Kyllä oikein käytettynä Partition Magic on alansa paras työkalu. Yleensä noi kovalevyjen tuhot johtuu siitä, ettei Partition Magicia osata käyttää. Yks suuri syy näyttää olevan se, että homma katkastaan kesken muunnon, kun luullaan, että kone jäi jumiin. Kun ollaan tekemisissä levyjen osiointitaulukoiden kanssa niin silloin tuommoinen on aina yleensä kohtalokasta.
Totta, hyvin monet ongelmat mihin olen tuolla törmännyt ovat johtuneet juuri tuosta että luulta jääneen jumiin ja painettu bootit kehiin... T: nim. syyllistyin kerran itsekin. Tosin, oli tehnyt sitä silloin 12 tuntia 12 gigan kovolla niin saatto olla että olikin jumissa..