Mo, eli mulla on siis ongelma siinä, että Wolfenstein enemy territory ei auke. Tulee wolfenstein consol ja siinä lukee muunmuassa näin: [/bold] GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem. Vanha kone oli, eikä toiminu siinäkään, janytten tuli tää uus eikä toimi tässäkään. :S Mutta ongelma on nyt eri kuin vanhassa koneessa. Toivoisin pikaista apua, olen mukana aktiivisesti viestiketjussa, paitsi nyt viikonloppuna...
siis ongelmaan ei liity [/bold] sekoilin vaan tossa tekstin lihavoimisessa... toi on oikee teksti mikä tulee avaamisen yhteydessä consolessa: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Yritän asentaa uudestaan... Näytön ohjaimeni ei ole kovin hyvä, mutta luulisi sillä sentään myörittävän tuota peliä, se on : Matrox Millennium 6450 Dual Head.
Minä en tiedä koska itse en ole tarvinnut minkäänlaista päivitystä kannattaa kysyä joltain tai ettii netistä tietoo.
joudut näytönohjaimen päivittämään valmistajan sivuilta ja johan toimii itellä oli sama joskus aikoinaan.
Mikäköhän ihmeen nvidia player. Aloittajalla on matrox:n kortti. En usko että nvidia systeemit auttaa ihan järisyttävän paljoa.
http://matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm Tuolta ajurit Voi myös olla ettei Matrox:isi tuo directx 7kaa tai vastaavaa opengl:ää, millä pelipyörii.
Kiitos avusta. Päivitin ajurini matroxin sivuilta, ja johan alkoi toimimaan. Jotkut maat tosi pätkivät, mutta se johtuu näytönohjaimeni vanhuudesta, luulisin. Ja kyllä mun näytönohjain tukee jopa directX 9.
Hyvä että toimii. Ei se siis iihan vanha ole, koska itsellä hyllyssä oleva matrox (vm -97) ei tue kuin dx 7kaa. Ja sille nVidia playerin tuputtajalle. Koitahan ymmärtää, tässä on Matroxin kortti kyseessä, sillä ei ole mitään tekemistä nVidian tai sen media soittimien kanssa. Itselläsikin todennäköisesti käynyt niin, että olet saanut sen mukana uusimmat ajurit tai directx:n jolla peli on lähtenyt toimimaan. Itse playerillä ei tee mitään, varsinkaan muun merkkisien korttien kanssa.
Tiedän vian... Näytönohjain ja ajurit on pilalla. Yritä päivttää Näytönohjain ja ajurit ajan tasalle.
OT: Lamppunen, jos lukisit muutkin viestit kuin ensimmäisen, huomaisit että ko. henkilö löysi jo ratkaisun ongelmaansa.