Tarvitsisin uuden näytön ohjaimen koneeseen ei hirveän kallista vain sellainen jolla pelaisi cs:s ja half life 2 niin tässä koneeni tiedot : ) Poweri: 350V Bestec Vanha Näytön ohjain: Gforce 6600 Prossu Amd Athalon 3500+ 2.22 Ghz Ram: 1GB tiedän ettei mikään huippu kone ole mutta neuvoisitteko minua ostamaan uuden näytön ohjaimen? kiitos jo etukäteen.
Tässä ois samanlainen kun itellä, pyörittää COD 4:sta ja MW 2:sta täysillä 1680x1050 grafiikoilla kohtuu-fps:llä (100-200) ja on todella halpa tehoon nähden http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CGAX-46724I
Ittellä on 1,73 ghz, Geforce 6600, 2gb ram ja kyllä pyörittää CS:ää normaaliasetuksilla pätkimättä. Eli vain ram parempi. Half-Life hiukan pätkii. Kyllä parempi näytönohjain kumminkin kannattaa varmaan ostaa.Mutta ramin lisäystä kannattaa kans miettiä.
mutta aavu vaikutaako se että mulla on itellä ram muisti ddr2 ja tosa näyttiksessä ddr3 en oikee tiiän ite. ja paljon tarvii tehoja pyörittää tuota tarkotan tehoilla poweria : )
Ei vaikuta näytönohjaimen tai keskusmuistin tyypit toisiinsa(ddr2, ddr3...) Onkos tuo g6600 AGP-väyläinen? Meinaan tuo aavun ehdottama on pci-e väylässä. Kyseistä korttia saa myös AGP-väyläisenä, joten kannattaa ensimmäisenä tarkistaa kumpaa väylää pystyt käyttämään.
En suosittele tuota 4350:n ostamista, koska jo hinnasta voi päätellä että se ei tule pärjäämään (ainakaan pitkään) peleille ja muutenkaan.. Netistä löytyvän virtalaskurin mukaan http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine tuo virtalähde riittäisi noille komponenteille ja tälle 4670 -näytönohjaimelle. Tulokseksi tuli 196W mutta se ei ole kovin tarkka koska en tiedä paljonkaan koneestasi joten en voi tehdä tarkempaa laskelmaa.
kyllä mulla tämä on hyvin toimunu ja ku hajos näytönohjain niin ne korjaajat sano ku samalla tsekattiin komponiittien kunto niin ne sano että iha hyväs kunnossa on : )
Hei ja voisko joku tarkistaa ku mun emolevy on MSI: MS-7225 niin voinko laittaa sen tuohon onko siinä oikea väylä ku mun tietääkseni siinä on yks PCI Express 16x niin onko se oikea väylä
Joo kiitos kaikille avusta pistin tilaukseen tulemaan tuon Club 3d Ati Radeon Hd 4670 sillä varmaan pelailen paremmin pelejä ja pistin myös tulemaan 1 gigan ramin myös niin nyt voi pelailla kiitos kaikille jotka on vastannu.