Mulla on sellanen ongelma että en saa tätä hommelia toimiin mitenkään päin. En oikein ymmärrä tästä mitään. Olen ihan uusi ihminen näissä pirreissä. Eli tää ei hae mitään.. eikä muutenkaan tunnu mitään tapahtuvan, oon yrittänyt näiltä sivustoilta etsiä vastauksia ongelmiin mutta ei oo löytynyt! Jotain voisiko joku ihana ihminen mulle vähän opettaa perus asioita tästä DC++ 0.401:sta.. Kiitos _X_X_X_X_X_[small]Mawia[/small]
Kävin siellä, mutta ei mitään apua. kaikki pitäis olla ok mutta ei search löydä mitään?? Mikä mättää??
Mul on kans ihan sama ongelma ettei search löydä yhtään mitään enkä osaa korjata sitä mitenkään joten auttakaa!!!!!
Siis oletteko passive käyttäjä, jos ette niin menette vain asetuksiin ja vaihdatte passive tilaan, idea on siis siinä että passive käyttäjä ei voi ladata passive käyttäjältä vaan pelkästään aktive käyttäjiltä eli osa hubin käyttäjistä ei pysty lataamaan silloin sinulta ja sinä et pysty lataamaan joiltakin.
Joo on kokeiltu, mut ei siltikään mitään reaktioo.. siis voiko olla näin vaikeeta.. =) Miten noita tiedostoja voi sit jakaa jos on jotain jaettavaa??
tieteski sun pitää eka yhistää jollekkin hubille sieltä koneen kuvasta yläreunassa...kun ettii [oGb] niin pitäisi löytyä sellasia hubeja missä ei tarvitse jakaa mitään...jakoon saat asetuksista laittamalla sharing kohdasta ..sitten pääsee isommille hubeille...
KIITOS oikein paljon, nyt sain sen vihdosta viimein toimimaan... Kiitos kaikille avusta.. ja eikun imuttaan.. =)
Siis entiä mikä siä oli mut jos oot asetuksissa passiivi-tilassa se on ok. Sit painat siä vasemmas reunas olevaa tietokoneen kuvaa, aukee julkiset hubit se sivulehti, sit siinä pitäis lukea et ladataan julkisia hubeja... odotat hetken ja siihen pitäis tulla lista sivuista, sit klikkaat vaan jotain ja etsit..toivottavasti oli edes hiukan selkee ohje.. =)
tossa olis kuvallinen ohje oDC ohjelmaan mutta soveltuu ihan hyvin myös DC++ ohjelmaan -> http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/oDC.htm