joo eli mulla on MSI Geforce4 MX460 64MB TV-Out, VIDEO IN, Retail, TV-ulostulo ja Video sisäänmeno (VIVO), DUAL VGA ominaisuus.. noni mulla on tos videot kiinni ja toi ei löydä mitään kuvalähdettä edes mitä teen ?! juu eikä edes TVout toimi eli mitäs mä teen kertokaa ?? (mulla on uusimmat detonatorit asennettuna..)
Lue manuska, hae vanhoja viestejä ja palaa tarvittaessa asiaan. Voit kysellä neuvoja myös kortin myyjältä. PS. Kysymyksesi otsikko voisi muuten olla vähän paremmin ongelmaa kuvaava. Seuraavalla kerralla?
Otitko videon signaalin komposiitti liitännästä.(scart tai S-vhs). Signaalin ulosvientiin voisit kokeilla TVtool-nimistä ohjelmaa.GeForcet on usein aika ongelmallisia saada toimimaan,mutta yrittänyt palkitaan.
Mulla ainaki toivinu mukavasti, toi inni onki vähän kenkkisempi, mut eri ohjelmia kokeilemal seki lähtee skulaa, kannattaa eka kokeilla siinä mukana tulleita ohjelmia..
-=Tv-Out=- Oletko kytkenyt tuon tv-outin päälle näytön ominaisuuksien kautta, eli joko clone- tai extended-moodin? (oikeata nappia paljaalla työpöydällä ja ominaisuudet, sieltä sitten nappi reson-vaihto sliden alta (en muista nimeä kuin lontooksi: advanced) ja siellä pitäis olla välilehtiä joista löytyy clone tai sitten extended-moodin saa päälle samalta välilehdeltä mistä vaihdetaan resoluutiota, pitäisi näkyä pari monitoria ja toista kun klikkaa niin se kyselee että haluatko kytkeä tämän varmasti päälle... (toivottavasti ei ollut kovin sekavan oloinen, itselläni toimii tv-out noilla kahdella tavalla GF2MX kortissa.)