Menin tyhmyyttäni kellottamaan konetta ja se meni vähä sekasin. nyt ku koitan mennä windowsii ni ennen sitä windowsin latausjuttua tulee näyttöön seuraava teksti. "Windows/system32/config/system tiedosto puuttuu tai on viallinen. voit yrittää korjata tiedoston win alkuperäisellä asennus cd:llä... " jotai tollasta. Mutta sit koitan korjata sitä tän afterdawnin win korjausasennus oppaan avulla ja toimin just kuten siinä on ni eteen tulee sellanen juttu, kun se sanoo et asenna win painamalla enter ni sit tulee se et hyväksy painamalla F8. hyväksyn ja pääsen "valikkoon" jossa pitää valita joku osio tai joku mihin haluan sen win asentaa.. kaikki 4 kohtaa siinä on tyhjiä (Tossa oppaassa siinä kohi näkyy vaan 1 toi win xp home edition asennus. mulla sitä ei ole) ja jos painan jotai näppäintä ni tulee joku virheraportti! Mitä minun täytyy tehdä että pääsen taas omalla koneella hommiin! KAIKKI NEUVOT KELPAA! (tekstissä varmaan virheitä 12345.)
Kuvailemasi kohta (missä valitaan osio) kuulostaa windowsin uudelleen asenneukslta eikä korjaukselta. Saatko konetta käynnistymään vikasietotilassa? Jos saat niin palauta kone aikaisempaan hetkeen eli aikaan jolloin et ollut vielä kellottanut.
En saa vikasietotilaan. Voiko vikasietotilaan päästä muulla tapaa kun painamalla F8 käynnistyksen yhteydessä.? Haluaisin pikaista neuvoo.! Ja mitenkä tämä palautus onnistuisi.? olen aika kokematon kuitenki vielä et tarkkaanki saa neuvoa, jotta ymmärrän.
Sulla taitaa olla oem asennuslevy, lainaa joltain kaverilta täysversio levy ja käytä omaa lisenssiäsi niin pitäs onnistua.
Njoo.. En kyll tiedä mikä levy toi on. Toi on reilu 500mt kokonen. kui iso se täys sit olis.? EIkö tota ongelmaa saa muuten pois ku sillä oikealla win asennuslevyyllä.?