Joo eli aattelin laittaa tänne tän ku en mistää apua löytänyt, Eli miten ihmeessä mä saan vistan kanssa koko kovalevyn formatoitua Juttu on niin että vistan levykkeen kanssa se ei onnistu. Xp asennus levyn kanssa se ei myöskään onnistunut. joten olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi miten saan c: aseman formatoitua ilman mitään vista tai xp asennus levyjä Ja muita levyjä ei tullut mukana koneen kanssa mikä vois siihen auttaa.
kone vikasietotilaan komentorivillä kirjoita komento riville format c: tai mikä aseman nimi sinulla nyt sattuukaan olemaan riville tulee varoitus kaikkitiedot asemassa menetetään vaihtoehdot E/Y paina Y kone varmistaa viellä kerran paina uudestaan Y
Miten niin ei onnistu, mikä siinä mättää? Kuten olet jo varmaan itsekkin huomannut niin tuo ei onnistu. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/558330
Joo no eipä se joo onnistu sen itsekkin tiesin. mutta kuitenkin eikös se onnistu että jos laitan kovalevyn toiseen koneeseen ja sitten yksin kertasesti poistan aivan kaiken roskakoriin?? Siis mikä siinä on vikana, niin en tiedä koska mä oon nyt kokeillu monilla asennus cd:illä ja millää se ei onnistu ku xp levyllä ku kokeilee nii se rupee asentamaan sitä mutta sitten se aina heittää jotain virheitä miksei se pysty tekemään sitä loppuun, tuloksena että prosessi keskeytyy eikä se onnistu.. Vistalla se ei ees onnistu ollenkaa, Ja en usko että mun asennus cd;issä ois mtn vikaa koska oon nyt kokeillu kolmea eri asennus levyä..
Kiintolevy tyhjenee nätisti vaikka Darik's Boot and Nuke jonka saa http://dban.sourceforge.net/ suosittelen cd versiota. Kiintely kun kiintolevy tyhjenee ilman ongelmia.
Tuolla ohjelmalla lähtee kyllä aivan kaikki. Suosittelen. Ainoa miinus tulee siitä, että kestää aika kauan. Mulla toi forkkas 160 Gb levyä [ Todellisuudessa ~140-150 Gb ] noin 4 tuntia. Tiedä sitten menikö mulla joku supersyynäysforkkausmode siihen päälle vai onko se vaan noin hidas.
miksei muka onnistu levyltä? Epäilen...kerropas tarkkaan mikä vista versio on ja onko päivitysversio ja miten yrität formatointia levyltä.
No siis joo mulla on joku vistan home p ja sitten oon yrittäny noilla asennus ceedeillä eli xp ja vista mutta ei niillä kummallakaan onnistu.. ja sitten yriin tolla ohjelmalla mitä sanoitte niin miksen vittu sitäkää saa mihinkää cd levylle tai tikulle ehkä evo
Osionhan voi poistaa asennusohjelmalla ja tehdä uuden osion ja alustaa sen. Ei muistaakseni asennusohjelma anna alustaa olemassaolevaa osiota.