aq2 ja mm3

Discussion in 'PC:n pelit' started by Arcee, Jan 2, 2006.

1. Arcee

Arcee Member

Trophy Points:
    11
    No totaa.. oon sit uus käyttäjä tääl, en tiiä tuliko tää nyt oikeeseen kohtaan mut kummiskin. Elikkäs. Pelaan peliä nimeltä Aq2 ja käytän siinä samassa mm3 ohjelmia mm. TeamSpeak:ia ja Ventriloa. Ainakun on ts tai ventti päällä aq2:sen kanssa niin pelin seinien, maan, ovet, lattiat ym. kaikki muuttuu erivärisiksi ja tulee niihin jotain ihme varjoja ja se haittaa peliä erittäin paljon :). Koko ongelma raukeaa tietääkseni silloin, kun sen, jonka kanssa olen yhteydessä esim. Ventrilossa, kun puhutaan toistemme päälle, silloin kummankin mikit on päällä samaan aikaan ja mun peli menee juuri silloin sekaisin. Jos joku tietää niin olisi erittäin kiva juttu. Olen yrittänyt ratkaista ongelmaa tuloksetta.

2. Arcee

Arcee Member

Trophy Points:
    11
    Myöskin, on ongelmia kuuluvuuden kanssa. Kun aq2 on päällä niin jostain syystä en kuule muita Ventrilossa tai TeamSpeakissa, mutta he kuulevat kyllä minua, kun puhun. =/

3. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    kannattaa ekana kattoa mm3 ohjelman asetukset tuon kuuluvuuden takia.

itsekkin pelailen joskus tuota peliä joten osaisin sanoa, että kannattaa kysyä tuolta www.aq2suomi.com

4. Arcee

Arcee Member

Trophy Points:
    11
    oon katellu perusteellisesti sen mm3 ohjelman asetukset, eikä mikään näytä auttavan. Irkissä oon myös kyselly, jtn pieniä neuvoja tullu, mutta todellista apua ei oo vielä tullut :>, kokeilen täs just hakea päivitykset äänikorttiin, jos se tekisi jtn.

Share This Page