Arnadan pakettikoneet

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by paperi5, Jan 5, 2009.

1. paperi5

paperi5 Guest

Hei!
    Olen ostamassa uutta konetta(mieluiten valmis pakettikone) ja löysin nuo arnadan paketti koneet ja mielestäni ne vaikuttivat ihan hyviltä.
    Kone tulisi enimmäkseen pelikäyttöön.Mitä mielttä olette esim tästä:http://www.tehokaskone.net/ArnadaGLADIATORPAKETTI.html

2. WebDesing

WebDesing Member

Trophy Points:
    11
    Hyvä paketti, hinta/laatusuhde. (Tosi näyttävä) En kyl menis itse mitään muuttamaan. Ota käyttöjärjestelmäks 64bittinen jos haluat hyötyä kaikista noista gigoista. Tuota F-Secure tuskin tarviit, ku Avastillakin pärjää.

3. Sanzu

Sanzu Regular member

Trophy Points:
    26
    Pakettikoneissa aina jostain välistä vedetään. Ei se bisnes muuten toimisi. Kasaa itse, niin saat valita kaikki osat ja tiedät mitä siellä koneessa on. Emot ja muistit ovat usein niitä, missä säästetään. Sekös sitten alkaa ärsyttämään, kun aletaan kelloittamaan konetta.

4. Jake78

Jake78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Erittäin hyvä palvelu kun tulee vielä postiennakolla. Tuon takia monissa paikoissa tuo on ollut iso miinus, mutta tämä vaikuttaa erittäin hyvältä. http://www.jimmspc-store.fi/ on myös ihan hyviä paketteja. Kaikista parhaimpia on koneet kun ne itse kasataan tai liike kasaa sen. Ei mitään paskaa merkkikonetta, jolla ei tee mitään.

Edit: Kasauksen hinta ei ole montaa kymppiä. Mutta jos tiedät mitä teet niin ehdottomasti kasaa itse..

Last edited: Jan 5, 2009
  5. Thor1993

Thor1993 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minä kyllä lähtisin muuttelemaan ja reilulla kädellä. Ensimmäiseksi Phenom II X4 prossuks ja siinä sivusssa tietty emo vaihtoon ja näyttikseks Nvidialta GTX 285. Ja tehoa löytyy yht'äkkiä rutkasti enemmän :) Sanoppas se budjetti tarkalleen ja mitä tarvii itse koneen lisäks (näyttö, hiiri ym) nii laitetaa unnon kone kasaan.

6. Jake78

Jake78 Regular member

Trophy Points:
    26
    AMD:n Phenom II X4 käy kyllä vähän turhan kuumana. Inteli se kannattaa olla. Tuo näyttis (GTX 285) häviää kyseisen paketin näyttikselle aika pahasti.

7. paperi5

paperi5 Guest

Kiitos vastauksista!
    Budjettini on n.1300 e koneeseen+näyttö, hiiri ja kajarit.Eli yhteensä n.1600-2000e
    Konetta en osaa itse kasata.

Share This Page