Asennuspaketin poltto ei vaan onnistu *järki menee*

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by maukku, Jun 15, 2007.

1. maukku

maukku Regular member

Trophy Points:
    26
    Moro.

Olen ladannut medieval 2 -pelin päivityspaketin (about 620 megaa) ja paketti on valmiina sellainen winrar-exe paketti, tiedätte varmaankin mitä tarkoitan. Nooh, sitten päätän polttaa tämän paketin ceedeelle talteen. Polttaa kyllä, mutta kun meinaan tuplaklikata filun auki ceedeeltä, alkaa jumalaton vatkuttaminen ja meteli, eikä mitään meinaa tapahtua. Kaikki jäätyy. Työpöytäkin saattaa kadota. Lopulta kun levyn ottaa ejectillä pois, windows loistaa viisauttaan ja sanoo että asemassa ei ole levyä.

Suoraan kovalevyltä purkaminen kyllä onnistuu, mutta se ei paljoa minua lohduta, koska filut pitäisi purkaa kotikoneelle levyltä. Olen polttanut jo kahdelle eri ceedeelle kahdella eri ohjelmalla (droptocd ja uusin nero) mutta levyltä ei filua tajuta ei niin millään molemmissa tapauksissa. Olen koittanut myös polttaa päivityksen deeveedeelle ja sinne se menikin mutta ilmeisesti sen polton kanssa on tapahtunut ihan oikea polttovirhe koska se sekoaa tietyssä kohdassa tiedostojen purkamisessa.

Pitkää valitusta vissiin mutta referaatti:

-Ei suostu aukaisemaan onnistuneesti poltettua 600 megan asennuspakettia joka toimii kovalevltä.
    -Tunnistaa levyn ja koon mutta siihen se sitten jääkin
    -Sama ongelma kahden koneen kanssa ceedeellä sekä dvdeellä poltettuna
    -Pää leviää kun pätsi olisi hyvinkin tärkeä loistavan pelin pelattavuutta edistämään
    -Woiko XP olla näin susi?

Edit.

Mitenkäs, onko millään kikalla mahdollista pilkkoa tuota 600 megan mötikkää vaikka viiteen eri rarriin ja sitten kun ne purkaa samaan kansioon, olisi tuo asennuspaketti kokonaisena koneella käytettäväksi?

Jossain olen nähnyt ainakin iso. tiedoston olevan pilkottuna pieniin osiin... Mutta kuis se tehdään?

Last edited: Jun 15, 2007
  2. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
    Pura se asennuspaketti ja polta ne tiedostot levylle...

3. MissBlue

MissBlue Regular member

Trophy Points:
    26
    Mikäli tuommoista pakettia alkaa suoraan purkamaan, niin se koettaa itsensä ryykäistä oman hakemistonsa alihakemistoksi ja tuolloin on cd vähän huono vaihtoehto. Ei muuten onnistu sen paremmin millään tunnetulla käyttöjärjestelmällä. Klikkaa sitä fiilua rotan kakkosnapilla ja valitse sieltä extract to... ja sitten ohjaat sen haluamaasi kansioon tai kopioi koko paketti ensin koneelle ja käynnistät purun sitten siellä.

Share This Page