Terve kaikille! Elikkä mulla meni tossa vanha kone paskaks ja tarvis uutta rautaa nyt ostaa mahd. nopeasti ja tarvisin vähän apua koneesta. Prosessori: Intel Pentium Dualcore E5200 2,5GHz Näytönohjain: Ati Radeon 4850 512Mb GDDR3 Keskusmuisti: 4gt 800MHz DDR2 Kiintolevy: 640GB 7200rpm SATA II Emolevy: MSI P45 Neo-F Virtalähde: OCZ StealthXStream 500W Kone tulisin normaaliin pelikäyttöön olisi hyvä jos pyörittäisi suhtkoht uusia pelejä ihan normaaleilla grafiikoilla. Tällä hetkellä pelailen crysista,wow,cs crysis edellisellä koneella pyöri ihan ok kun veti grafiikoita alas, mutta kuitenkin onko tällainen keskusyksikkö paketti viisas ostos ? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista *edit:Q*
Ja vielä lisäksi jos on samaan rahaan tai vähän halvempaan koota tuolta kyseiseltä sivustolta saman kaltainen tai parempi paketti niin ehdotuksia saa laittaa =)
Suoritin ei ole kummoinen kys. kokoonpanossa joten saattaa Crysis aika hikiseen pyöriä (High- Very High) asetuksilla. Mutta mitä tarkoitat tuolla "normaaleilla grafiikoilla". Mitä asetuksia niillä tarkoitat esim. Crysiksessä? Haluaisitko pelata Higheilla vai Very Higheilla sujuvasti? Näytön ohjaimeksi sopisi paremmin pikemminkin 4870 1Gb ja Prossuksi esim. E8500, E8600, tai Q9550. Itse koottuna hinta pysyy melkein samana ja saa paremman kokoonpanon. Paketti koneet ovat yleensä melko kämäisiä pelaamiseen.
Ei todellakaan kannata osta e8600. Ennemmin e8400/e8500/q9550 niinkuin on sanottukin. Ja "itse koottu" ei välttämättä tarkoita sitä, että olet itse koneen kasannut, vaan että olet valinnut osat ja joku muu hoitaa kasaamisen. Näin siis jos et itse halua ryhtyä kasailuhommiin.
Mun moka. Niin ei siis kannata ostaa E8600 ellei satu halvemmalla jostaan saamaan esim. käytettynä. Hinta ero kuitenmin E8500 välillä päälle 80 euron. Mutta noista kaikista loppujen lopuksi Q9550 on mielestäni paras vaihtoehto.