Nyt olisi tarvetta hankkia tollanen miniläppäri. Lähinnä se olisi matkakoneeksi (Ulkomaille), jotta saisi siirtää digikamera kuvat koneeseen, pääsy nettiin ja yhteyden pito Suomeen kavereihin. Olen miettinyt kolmea eri mallia... - Asus EEEPC 1000H - Asus Eee PC 904 - Asus Eee PC 901 Go Noin äkkiä olen miettinyt normaalin vai flash kovan valinnalla? Kovalevytilaa tarttisin joten siinämielessä toi 901 ei olisi hyvä. Tosin virrankulutus on vähäisempää noilla flash levyillä Tota 3G:tä en nyt niin hirveästi tartte kun tarkoitus olla sillä ulkomailla... Stereokaijuttimet taitaa olla tossa 901 parhaimmat? Onko nämä laitteet samankokoisia, itselle se koko on aika oleellinen tekijä eli mitä pienempi niin sen parempi. Jossain haukuttiin ton 1000H:n kokoa, mutta käsittääseni noi on mitoiltaan samankokoisia vaikka tuossa 1000H:ssa on isompi näyttö Eli kommentteja/kokemuksia mitä en mahdollisesti ole ottanut huomioon...? vähän kääntyy ton 1000H:n puoleen, mut kai täytyy sen verran odottaa et tulee Tammikuun mikrobitti jossa juuri tuota 1000h:ta vertataan tavalliseen läppäriin...
904:sen voi ainakin unohtaa, siinä on vanha paska Dothan-corella oleva Celeron, noissa toisissa on uudet Atomit. Siihen "muottiin", mihin mm. Asusin 700- ja 900-sarjalaiset on tehty, mahtuu maksimissaan 8.9" näyttö, jotenka tuo 1000H 10-tuumaisella näytöllä on väkisinkin noita suurempi. Tuossa on vielä sekin, että et käytännössä hyödy 1000H:n isommasta näytöstä mitään, sillä sen resoluutio on sama kuin tuossa 901:hden 8.9-tuumaisessa. Itse ostaisin tuon 901:sen linux-mallin (isompi kovo kuin windows-mallissa), siihen kaveriksi vaikka 16-gigainen muistikortti ja kyytipojaksi USB-tikkuja, niin luulisi riittävän.