Noniin, eli taas on melkein samanlainen ongelma kuin ennenkin ASUS-merkkisen miniläppärini kanssa. Se on ollut jo yhden kerran huollossa eikä ole ollut minulla muutakuin vajaan vuoden. Ennen kone käynnistyi normaalisti, nopeasti, ilman mitään virheviestiä näyttäen. Taas joskus kone laittoi käynnistyksessä näyttöön ASUS EEE PC-tekstin harmaalla. Sen jälkeen tuli valkoisella mustalle pohjalle viesti. Siinä oli koneen osien merkki, 'American Megatrends'. Sitten tuli joitain koneen tietoja (kuten vanhemmissa tietokoneissa aina), ja sen jälkeen ilmoitus: "Boot booster" doesn't work this time. Seuraavalla kerralla menin BIOS-asetusvalikkoon F2-näppäimestä ja menin kohtaan 'Boot'. Siellä näin 'Boot booster'-kohdalla Enabled-valinnan, ja vaihdoin sen 'Disabled'-valintaan. (Teinkö oikein?) Sen jälkeen kone on alkanut hidastella, ja näyttöön tulee aina harmaalla pohjalla 'ASUS EEE PC' (ei ole ennen normaalisti tullut) ja sen jälkeen tuli tavallisesti Microsoft Windows-kohta. Se kesti enemmän kuin ennen ja kesti kauemmin mennä kirjautumaan sisään Windowsiin. Mitä voin taas tehdä? Mikä konetta vaivaa? Te toivottavasti voitte auttaa minua. Huollossa koneeseen uudelleenasennettiin Windows 7 Starter, ja koneen korjaaja oli laittanut tietoihin "Windows sekaisin". Ei jaksaisi taas viedä konetta huoltoon, ja sitä ei korjata takuulla, vaan siitä pitää maksaa, koska 'se on minun syytäni, että kone on sekaisin'.. Ja minulla on sellainen aavistus, että Asuksen "Super Hybrid Engine", eikä mikään muukaan ohjemisto ei toimi kunnolla Windows 7 kanssa.