Tilasin juuri asuksen 460gtx 1gt näytönohjaimen ja siihen 620w virtalähteen. Prossuna mulla on Intelin E6750 ja muistia 4gt ddr2:sta. Riittääkö prossun teho ja muistin määrä, jotta saisin kaiken tehon irti kyseisestä näytönohjaimesta. Käyttöjärjestelmänä on Vista 32bit, joten muistia ei ainakaan kannata lisätä... Prosessori vähän huolestuttaa ja ei olis nyt ihan varaa sijoittaa enempää rahaa kyseiseen koneeseen.
No minkäs 620w virtalähteen tilasit? Kuhan ei oo se ylikuuluisa LC-Power 620w lähde.... se on oikeasti huonoin LCpoweriltakin. Voi olla että ei kestä tota 460GTXsän virransyöntiä ja pamahtaa ja tuhoaa jotain muutakin mennessään.
No minkäs 620w virtalähteen tilasit? Kuhan ei oo se ylikuuluisa LC-Power 620w lähde.... se on oikeasti huonoin LCpoweriltakin. Voi olla että ei kestä tota 460GTXsän virransyöntiä ja pamahtaa ja tuhoaa jotain muutakin mennessään.
Täytyy tunnustaa,että pyysin atk-myllyn (liike Kouvolassa) tilaamaan siihen sopivan virtalähteen... Vanha 500w ei riittänyt. Mutta täytyy tarkistaa huomenna mitä ne on tilannu... Mulla on kulunut muutamia vuosia siitä,kun olen itse näihin komponenttiasioihin perehtynyt ja ajattelin päivitellä pojan vanhaa konetta vähän paremmalla näytönohjaimella. Ei tullu mieleenkään,että virtalähteissä on hirveitä eroja... Kiitos tästä tiedosta.
Ei tosissaan riitä, se ei edelleenkään kellotaajuus vaikuta prossuun yhtään. Tuota kannattaisi kokeilla kellotella lähemmäksi 4ghz niin saa puhtia näihin moniydin peleihinkin, myös niihin vanhempiinkin! Ja postaajalle, Vaiha mahollisimman äkkiä vx550w Corsair malli tuohon. LC power 620w on yksi maaliman räjähdysalttiimmista laatikoista, en suosittele edes testiksi mihinkään.
Sain näytönohjaimen ja uuden powerin,minkä tosiaan vaihdoin toiseen... Kone pyörii melko hyvin, mutta ongelmaksi on tullut kuvan kohdistus. Useissa peleissä kuva ei ole keskellä ruutua. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?