Arvoisat AfterDawnin gurut, Tuli hankittua tuossa jonkin aikaa sitten uusi näytönohjain ASUS EAH5870 V2 1GB ja olen jo jonkin aikaa etsinyt sopivaa ylikellotusohjelmaa. Olen koittanut näytönohjaimen mukana tullutta ASUS SmartDoctor ohjelmaa, mutta en pitänyt sitä kovinkaan erikoisena. Olen myös käyttänyt MSI Afterburneria, mutta kun tuo näytönohjain ei ole vakiomalli, niin ei pysty voltteja säätämään, mutta tosin tuulettimien säätäminen on täydellistä tuossa ohjelmassa. Mikäli muilla AfterDawnin lukijoilla on käytännön kokemuksia em. kortin kellottamisesta yms, niin toivonkin että pistätte palautetta tulemaan tännepäin, joten kiitän kaikista vastauksista jo etukäteen.
Itseltä löytyy kyseinen kortti ja itse olen ainakin aivan tykästynyt tuohon ASUS SmartDoctor:in. Siitä löytyy kaikki olennaiset asiat samasta paketista eikä mitään muita ylikellotus/tarkkailuohjelmia tuon lisäksi tarvitse. Ainoa huono puoli minkä keksin, on se että ei voi kellottaa yhden mhz tarkkuudella vaan pitää tyytyä 2-3 mhz väliin. Tosin, eipä tuo maailma siihen yhteen kahteen mhz kaadu.