Tällästä asiaa kyselisin ku kaverilta tommosen miniläppärin sain ja nyt sillä pitäs sit nettiin hurauttaa et mahtaakohan miten olla mahdollista kun vintoosalla olen netissä silleen että liitän puhelimen pc suiteen ja sitten puhelinta hyväksi käyttäen nettiin? Puhelimeen tulee elisan mobiili laajakaista 1mb. Olisin hyvin kiitollinen jos auttaisitte amatööriä!
hmm.... siis onko sinulla tämä eeepc versio jossa linux valmiiksi asennettuna ? jos näin niin todella vaikea on saada sitä ymmärtämään puhelintasi minun taloudestakin löytyy tuollainen eeepc 7" näytöllä ja linuxilla ja olen kokeillut muutamaa käsillä (ja kavereilta lainattua) mokkulaa huonoin tuloksin eli ei suoraan tunnista niitä... eepc:stä on olemassa versio jossa sisäinen 3G , eli ilmeisesti sellainen toimisi ainoastaan valmiiksi koneessa olevalla linuxilla tietenkin jos on aikaa ja viitseliäisyyttä vaihtaa läppäriin jokin toinen linux jonka tietää tukevan puhelintasi modeemina , mutta näissä miniläppäreissä on aikas rajalliset prossutehot joten massiiviset käyttikset kyykyttää koneen aika helposti