Terve, Elikkäs kyseessä Asus GTX760-DC2OC-2GD5 ja koodi 43 ongelma. Kortti on toiminut koneessa aikaisemmin. Kerran kuin käynnistin koneen niin oli tämä tullut "itsekseen". Itse olen kokeillut seuraavia: - Lähetin kortin takuuhuoltoon, vastaus oli että kortti toimii. - Pyöritellyt ajureita joka suuntaan, uusia ja vanhoja. - Kokeilin vanhaa korttia ja se toimi kyllä - Windows järjestelmän palauttaminen, parikin eri kohtaa. - Windows uudelleen asennus. - Regedit korjauksia netissä olevien ohjeiden mukaan. - Vein kahteen eri atk huoltoon ja eivät osanneet auttaa (eikä onneksi kehdanneet sen takia veloittaa mitään Heillä kortti kuitenkin toimi. Nyt on kohta kolme kuukautta tullut tämän kanssa tapeltua ja alkaa riittämään! Maksan vaikka 50€ jos joku osaa neuvoa minua saamaan tämän kuntoon tai sitten yritän saada kortin myytyä eteenpäin, koska kuitenkin kaikissa muissa koneissa toimii
Emo: Asus M4n68T-M LE V2 Power: Corsair cx 750M Windows 7 64 Prosessori Phenom II X4 955 BE Kingston HyperX Genesis 8 GB (2 x 4 GB)
Veikkaisin myös poweria.Saatko mistään lainaksi toista poweria, niin voisit aluksi koittaa sillä. Onko miten vanha kokoonpano.Emokin vois tulla kyseeseen.
Toista poweria kokeiltu ja 43 jatkuu. Komponenttien ikä: Noin 4 vuotta Emo: Asus M4n68T-M LE V2 Noin vuoden Power: Corsair cx 750M Noin 4 vuotta Prosessori Phenom II X4 955 BE Noin vuoden Kingston HyperX Genesis 8 GB (2 x 4 GB) Ja näyttis noin 4kk..
Veikkaan emolevyä.Tarkista powerin kaikki liittimet ja emolevyn liittimet, että onko joku kärähtänyt.
toista poweria testaukseen, noi Cx sarjan powerit ovat olleet huonoja,voi olla ettei vaan näytönohjain vaan saa lisävirtaa jolloin antaa tuon koodin.