ASUS K50AB avaaminen/miten käsiksi tuulettimeen?

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Linnbee, Aug 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnbee

Linnbee Member

Trophy Points:
    11
    Juu elikkä ongelmana on se, että omistan tällaisen läppärin, jonka kanssa on nyt kovasti ongelmia, kone kuumenee ja tuuletin hyrrää, kun zombipeliä pelaan niin joka kerta kone sammahtaa kesken kaiken 1-20 kertaa... Opettelin viimein mittaamaan lämpötilat ja kaksi eri ohjelmaa kertoo että lämpötila pyörii siinä 75-86 asteessa, mitä nyt oon noin tunnin verran seuraillut. (En edes halua tietää millaset lämmöt on kun pelaan...) Olen tämän koneen kanssa nyt säätänyt ja ongelman kanssa paininut parisen viikkoa ja tehnyt kaikkeni, googlettaminen ja kaverin neuvot viittaa siihen, että ongelma on mitä luultavimmin pölyisessä tuulettimessa.

No mikäs siinä, tarkastaisin ja putsaisin sen mielelläni, MUTTA. Olen jo pariin kertaan ruuvannut jokaikisen ruuvin pohjasta irti, mutta kone ei aukea mihinkään suuntaan! Vähän kulmista vain antaa periksi. Mites helkutissa tää kuuluisi saada auki niin että pääsisin tuulettimeen käsiksi?

Askartelin tollasen alkeellisen korokkeenkin niin, että kone ei ole pöydässä kiinni jotta ilma virtaisi paremmin ja ajattelin sellaisen painepullon ostaa ja kenties pöytätuulettimenkin jos ne auttaisivat, mutta noilla lämpötiloilla pitäisi kyllä varmaan päästä sisuksiin käsiksi.. Onko mahdollista että olisi osia koneesta voinut jo vaurioituakin?

Kenelläkään kokemusta ASUKSEN räpellysten avaamisesta? MITEN SE TEHDÄÄN?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page