Terve, Elikkä mulla on käytössä Asus 1201n ja tässä speksit: Display size/resolution: 12.1 inches/1366 x 768 CPU: Intel Atom 330 dual core processor Memory/Expandable to: 2GB/3GB Graphics: Nvidia Ion Hard drive: 250GB (plus 500GB online storage) Ports: VGA, HDMI, 3 USB 2.0, Ethernet, headphone/mic Card Slots: MMC/ SD(SDHC) Wireless: 802.11n, Bluetooth 2.1 + EDR Size: 11.7 x 8.2 x 1.3 inches Weight: 3.2 pounds Battery Life: Up to 5 hours with Super Hybrid Engine Available colors: Black, Silver Kone on hiljattain ruvennut sammuilemaan aina ku on vähän käytössä, tai pelaan pelejä. Esim. Pelasin CoD MW 4 ja Harry Potteria ja tämä tietokone pelittää noita ku on noi pelit aika vanhoja. Ja nyt hiljattain ku oon ruvennu pelaamaan niin kone sammuu. Voiko johtua siitä ku kuumenee? Ennen (noin kuukausi sitten) ei kuumentunu ikinä näin paljo eikä sammuillut vaikka ei olisi pyörittäny jotai pelejä. Koneessa on vielä takuuta mutta ajattelin täältä eka kysyä, koska en vois olla ilman konetta ku teen töitä. - Kiitos
lämpöjä voi seurata esim. hw monitor ohjelmalla. kannattaa paineilmalla puhistaa pölyt pois, spraypullo maksaa n.10€.
Okei, Kiitos vastauksesta! Kun en tiedä mistä hankkia noita sprayta jne, niin olisiko hyvä viedä huoltoon ja sanoo siellä tää ongelma, nyt vielä kun on takuuta?
paineilmaa saa ostettua ihan prismoista, citymarketista, motonetistä, biltemasta, verkkokauppa.com:sta, gigantista jne. kyllähän se kannattaa huollossa käyttää jos on takuu vielä voimassa...
Okei, joo ajattelin viedä sen. Se on kyllä ihan omituista jos pyörittää pelejä ihan normaalisti ja sitten vähän ajan päästä rupee sammumaan ku pelaa samoja pelejä. Tätä en vain tajua. No mutta huollossa sitten saa vastauksen, että olisko se sitten lämpeneminen tai jokin muu vika. Kiitos!
Mulla oli tässä sellanen ku Nvidia Monitor ja näyttää lämpötilaks n. 67-69 Celcius astetta, että onko toi jo liikaa, et se sammuu jo ton takia?