Asus WL-600g ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by madcook1, Aug 3, 2007.

  1. madcook1

    madcook1 Member

    Joined:
    Aug 3, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olisiko kellään samanlaista ADSL/WLAN-reititintä, kun meikäläisellä tuntuu ongelmia tuon kanssa olevan. Katkeileepi yhteys 6-7 minuutin välein ja tuntuu että kohta kaikki mahdolliset variaatiot konfauksista on kokeiltu. Totta kai muutkin saa vastata kun kyseisen laitteen omaavat, jos kuningas ideoita löytyy. Yhteys on muuten Soneran.
     
  2. eskoasko5

    eskoasko5 Member

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    minulla on pari päivää nyt ollut kyseinen reititin. nettiyhteys pätkii silloin tällöin vaikka reititimessä palaa "ADSL" ja "IP" logot. reitittimen resetoiminen auttaa tähän ongelmaan.

    usb-kovoa kyseinen reititin ei tunnista kuin noin joka kymmenes käynnistys kerta. olen testannut kyseisen kovon eri kaapeleilla, ja suoraan koneeseen kytkien.

    tulostinpalvelin toimii ongelmitta

    onkohan asetuksissa viilaamista vai takuuseenko lähettelisin...
     
  3. woox

    woox Member

    Joined:
    Oct 25, 2004
    Messages:
    19
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Terve!
    Osaisiko jompikumpi teistä kerto miten tuon boxin saa toimimaan? Siis miten konffasitte netin toimimaan? Minulla on elisan netti, mutta tietääkseni asetukset VCI arvoa lukuunottamatta samat. Eli jos jompi kumpi voisi antaa hieman neuvoja?
    /Mikko
     
  4. madcook1

    madcook1 Member

    Joined:
    Aug 3, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Palautin laitteen ja vaihdoin Telewellin 510 v4. Ruma boksi, mutta toimii ongelmitta. Suosittelen laitteen vaihtoa. Käytin itse Asusken laitteen konfailukokeiluihin tunnin jos toisenkin ja ei toimi kunnolla. Asuksessa ihan hyviä ominaisuuksia, mutta ihan hyvä niiden olisi toimiakin. Asuksen puhelintuki aivan p..tä.
     

Share This Page