Question Asus X552C, mistä, mikä kovalevy/ssd vanhan tilalle?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by pv_tyybbi, Sep 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pv_tyybbi

pv_tyybbi Member

Trophy Points:
    16
    Siitä onkin aikaa kun tänne kirjoitellut, toivottavasti tuli oikeaan sijaintiin.

elikkäs sain tuttavalta koneen joka muuttui vihannekseksi win 10 päivityksen yhteydessä, noh kovalevyn alustus-> ei toimi -> muisti ongelmaa heittelee. noh pitkien kokeilujen jälkeen sain toimimaan (jotenkuten) tuossa alkujaan ei ollut yhtään irroitettavaa ram kampaa (ilmeisesti?), ja kovalevy on joku hieno nopea malli.

nyt kone on vakaa ja toimiva mutta hidas, kovalevy kävi tuttavalla ja totesi sen olevan 'loppu', 250gb ssd:tä olen tuohon katsellut, mutta erinäisitä lähteistä kuullut että pitäisi olla syystä X tuo omansa hitachin ''ssd osioitu'' levy, yritetäänkö minulle kaupata tuota painonsa kullassa-hintaista kovalevyä vai onko oikeata syytä miksen voisi tuohon laittaa ssd?

ideana ei ole ostaa kaikkein nopeinta (ja kalleinta) ssd-levyä, vaan ennemminkin saada toimimaan vähintään kuten uutena 'true 2-second instant on' nimittäin hävisi myös samalla kun kaikki korruptoi kovalevyltä päivityksen yhteydessä..

nämä SSD:t olisivat minun hintaluokkaani jimssin sivun mukaan sopivimpia, kone tulee auton säätöläppäriksi+ reissukoneeksi, eli oltava vakaa ja nopea;

Crucial 240GB BX200,
    Samsung 250GB 750 EVO,
    Toshiba 240GB Q300.

Kiitos jo heti suoraan avusta, budjetti pyörinee siinä satasessa.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page