Pitäisi saada jostain ATI x800 AGP väylän ohjain 300€ luokkaan, mutta liki kaikki alkaa olla PCI-e:tä. yksi vaihtoehto on Sapphire Radeon X800 XL AGP - mutta onko kellään kokemuksia tai tietoa kyseisestä? ja onko muita varteenotettavia ohjaimia vastaavaan hintaan, suositelkaa.
Itekki oon vähä tota korttia aatellu vai kannattaskohan kerralla päivittää pci-e emo ja laittaa jonku saman hintasen pci-nä?
Ostin nyt sitten tuon ASUKSEN... katotaan nyt sitte millanen on... Mun 6600 Geforce on tilttaillu siihenmalliin että sain tarpeeksi. Täytyy olla Intellin ja Geforcen välillä jotain vikaa, kun 4 vuoteen ei Intellillä ole mikään NVIDIAN tehokkaammat Geforcet toiminu kunnolla. ATI:n näyttikset kyllä. ja - poll - miten niin väärä alue? luulin että täällä jutellaan hardwaresta? ei kysymys oli ATI agp ohjaimia, mikä paras? minusta ATI näytönohjaimet kuuluu hardware osastolle?
1. NVIDIA GeForce 7800 GTX 2. NVIDIA GeForce 7800 GT 3.NVIDIA GeForce 6800 Ultra 4.ATI Radeon X850 XT PE siinä mun mielestä parhaimat kortit.
Siirretty oikealle alueelle. @poll Jos viestit eksyvät väärille alueille, niin ilmoita meille tuolla "Raportoi viesti Moderaattorille" nappulalla sen sijaan, että huomauttelet siitä itse. (voi olla ettei tuo nappula toimi junior membereillä juuri nyt, mutta on olemassa myös yksityisviestit ja täällä on myös paljon membereitä jotka huomaavat varmasti asian ja raportoivat)