Minä en saa TV:tä näkymään tietokoneeni kautta vaikka olen kytkenyt Tv-johdon kiinni seinään. Pitääkö siinä tehdä vielä jotain muuta? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua
Näkyykö ATI Tvxx työpöydällä? Ohjain oikealta ylhäällä/ tuloliitin. Ohjain vasenmalla alhaalla /asetukset/ näyttö/ asetusvelho..... Tai tv.ruutu mouse oikealla/ valikosta tuloliitin/ aseetukset/ näy....
olen asentanut tarvittavat ohjelmat ja kyllä ATI TV on, mutta kun etsii kanavia, ei se löydä mitään mistä saisi selvää. Laitoin PC:n tarkistus niin sanoo tämmöistä : WDM-ohjaimet (kaappausohjaimet) Tarkistaa WDM-ohjaimet (kaappausohjaimet) Testitulos: WDM-laitteiden INF-tiedostoja ei ole asennettu. WDM-laitteita ei ole rekisterissä. WDM-laitteita ei ole ladattu tai laitehallinta ei ole ottanut niitä käyttöön DirewctShow ei ole rekisteröinyt WDM-laitteita. Selitys: On havaittu WDM-ohjainongelma. TV ja videokaappaus edellyttävät näitä komponentteja. Suositus: Nouda kaappausohjaimet ja suositeltu ATI-näytönohjain ATI:n Internet-sivustosta: Mene osoitteeseen www.ati.com. Napsauta CustomerCare-sarakkeessa BUILT BY ATI -kohdan alla olevaa find a driver -kohtaa ja lataa Recommended Driver seuraamalla linkkejä. Napsauta Capture Driver, ja lataa kaappausohjain seuraamalla linkkejä. ALL-IN-WONDER- ja VIVO-käyttäjien täytyy asentaa tämä komponentti, jotta TV ja videokaappaus toimisivat oikein. ______ tuolta sivulta en paljoa löytänyt. Hmm.
Mikä versio mediacentter? Asennettu mukana tulleelta cd.ltä, jos on etsi levyltä kansio/ Install/ MmcDvdxx/ setup.exe. Avaantuvassa ikkunassa vaihtoehto korjaa. Atin sivuilta sama versio lataa asenna ja korjaa vaihtoehto. Tai etsi tuolta WDM Capture Driver version. https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894
juurihan sanoin että tuolta sivulta en paljoa löytänyt ja jo käsket sieltä etsiä... ei muuten auttanut toi korjaa :<
Kato mikä versio Catalyst xx.x . Kirjoita sivun vasen yläkulma haku kohtaan ""Advanced Search"" >>wdm driver<< Klick. ""RADEON Previous Windows XP Drivers and Software versions prior to CATALYST 5.1 / Multimedia Center 9.03"" Sieltä etsit sopivat ajurit. Edit: Lisätty. typo? Tai levyltä kansio "WDM" ja sieltä setup.exe. Tai Lisää tai poista sovellus, Ati.n eri ohjelmat vaihtoehdot korjaa. Jos on pelkästään poista klick, jos tulee vaihtoehto korjaa /korjaa , muuten peruuta. Tai poista kaikki Ati.n ajurit ja asenna uusiksi. Ja voisit kyllä kertoa vähän enemmin tietoja. Noita atin versioita on aika monta niinkuin winnukoitakin.
Kone Xp Home Edition. Versiotiedot näyttiksestä: CATALYST-Version 04.1 2D-Versio 6.14.10.6414 Versio 7.97-031212a-013245C olikohan siinä tarpeeksi?
Joo, muutta joudut itse ne tuolta atin sivulta hakemaan. Ei toimi suorana linkkinä. Elikkä.... >https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894 >Missä lukee "Search Words" kirjoita siihen wdm drivers .vasen ylä kulma. >Klick tätä tekstiä>>RADEON Previous Windows XP Drivers and Software versions prior to CATALYST 5.1 / Multimedia Center 9.03<< The following previous display driver versions are offered as a courtesy to customers looking for a specific driver release. These driver releases more... Search Score: ;Topic Rating: Category: Previous Drivers and Software Noin puolessa välissä sivua.... >CATALYST™ 4.1 oikealla puolella on punaisella "WDM Capture Driver version" tätä klikkaa. >"Release Notes"= Ohjeet Jos ei toimi, edelleen lataa cd-levyltä uudestaan kaikki. Poista ensin vanhat. Edit: Tuolla vähän tarinaa lisäää... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/223110 Kuten näet ei se ole helppoa muillakaan. Itsellä meni toissa viikolla about 4päiv. uusimpien versioiden asennuksessa. ATI Multimedia Center 9.13/ Catalyst 6.2 Windows XP Tärkeää tuntuu tossa päivityksessä olevan, alkuperäinen cd pitää olla kokoajan asemassa jotta onnistuu.
mistä näkee mikä dxlevel on käytössä? noista oon kaikkea koittanut, mutta ei ole auttanut :C löytyykö mitään muuta keinoa?
Jos ei näinkään toimi poistamalla atin ajurit ja lataamalla cd.ltä uusiksi, sitten vaikea täältä käsin enenpää auttaa. Mutta jokuhan siellä mättää, koitas viellä päivitä..... http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=fi lataa mitä tarjoaa, katso viellä Mukautettu asennus/ Laitteisto valinnaiset/ Ohjelmisto valinnaiset. Jos Atiin liittyvää lataa. Eipä tietoa. Kysy tuolta peli osastolta, vähän tarkennat liittyen mihin ja miten.
hain tuon multimedia center 9.13 ja se sanoo TV-lähteeksi Radeon All-In-Wonder. Minulla on Connect 3d ati all-in-wonder... voisiko se johtua siitä? siis se ettei se löydä niitä kanavia voisiko se johtua siitä että siellä lukee radeon, eikä Connect3d?
Ei valmistajalla väliä, kunhan on AIW-kortti. Ei pitäs tossa TV-jutussa. Jos se muuten nyt pelaa, olikohan tossa aikaisemmin juttua piuha seinään Kaapeli/ Analoginen? Elikkä siellä TV-asetuksissa pitää valita Kaapeli tai Analoginen.