Semmosta ongelmaa pitelee, että näytönohjaimessani on tällä hetkellä kiinni 2 monitoria ja jonkun aikaa kaikki toimi ok. Toinen on ihan VGA kiinni ja toinen adapterilla DVI paikassa. Ollut siis extended desktoppina tuo toinen, mutta nyt jostain syystä ei pelitä enään. Tunnistaa tuon normaalin putken YPbPr näytöksi enkä saa siihen järkevää kuvaa enään. TV-out toimii ihan ok ja sinne toimii theatre mode, extended mode jne. Missähän vika voisi olla? Adapteri mennyt kenties rikki tms?
jos on mahdollista, kokkeile sitä näyttöä joka temppuilee siihen "ensisijaiseen" paikkaan. Jos ei kuvaa tule, vika on näytössä. jos kuva tulee vika on kortissa. ei kai tuon toteaminen sen kummempaa vaadi
En mielestäni ole semmosta tehnyt. Monitoriin tulee bootin aikana ihan ok kuva myös. Ne resot ja refreshratet mitä se HDTV tarjoaa on kyllä sen verran hämäriä ettei niillä saa koskaan kyllä kuvaa tuohon putkeen. Tuo meni jotenkin ihan omia aikojaan tuohon tilaan ja katsoin kaikki pinnitkin adapterista, niin paikallaan näyttää olevan tarvittavat. En ainakaan itse löytänyt semmosta kohtaa mistä sen näyttölaitteen voi määritellä tuonne mikä on, että ilmeisesti itse sen tunnistaa tuo kortti ja aivan päin seiniä näemmä. On vedetty ATin unistallerillakin ajurit mäkeen ja laitettu uudestaan, testasin paria eri versiotakin noista control centereistä. Käytän siis tuota control panelia mikä tulee lisäksi tuonne wintoosan omiin asetuksiin enkä sitä ATin omaa graafista. (Nythän mä vasta hokasin, että mitähän tämän windows ongelmiin kirjotin edes. Ehkä enemmän rautapuolen juttua vaikka kaikki ongelmat kiteytyy kyllä wintoosaan :>)
Olen testannut sekä että. Aluksi toimi sillain, että oli kaikki kiinni ja nyt on aivan sama onko vaan monitorit kiinni ja tv-out irti, niin tunnistaa tuoksi ihme monitoriksi. Kerran eilen onnistuin saamaan tuon homman pelittään, kun vaihdoin monitorejen paikkoja näytönohjaimessa, niin toimi tuo extended desktoppi. Mutta sitten teki semmosen efektin, että ei päässyt enään tv-outtia säätämään ja kuvaa sinne :| Rasittavaa...