Elikkäs, mulla on Fujitsu-Siemensin Amilo A1650 läppäri ja siinä on toi yllä mainittu näytönohjain. Ongelmana on etten saa tv-outtia toimimaan millään ilveellä siitä... Oon tässä pari päivää yrittäny kokeilla noita aikaisempia ohjeita, mutta tuloksetta. Sen verran olen edistyny et sain ees tän läppärin tunnistamaan et koneessa on muitakin näyttöjä kiinni kun painaa "Fn+F3". Alussa se ei antanu muita vaihtoehtoja kuin pelkän oman lcd näyttönsä. Nyt se sentään tunnistaa tv:n ku on laittanut ATI:n control centeristä "force tv detectionin" päälle. Näytönohjaimessa on nelipinninen s-video lähtö. Piuhat menee tälläisessä järjestyksessä: S-Video-> RCA muuntokappale, RCA-> Scart liitin-> Tv. Scart liittimen pitäis olla oikean suuntainen koska se on vanhasta pleikkarista otettu. En saa kuvaa näkymään telkkarista edes käynnistyksessä. Tv:n asetukset ovat kunnossa. Siellä on kytketty S-Video tulo päälle... Pitää nyt vielä käydä ostaa uus S-Video-> RCA muuntokappale. Epäilyttää et se olis rikki... Mutta jos joku osaisi auttaa niin olisin enemmäin kuin kiitollinen!
Noiden ATI korttien kanssa kannattaa käyttää sitä 7-pinnistä S-video->RCA sovitinta jos ATI:n S-video liitin on 7-pinninen. Kannattaa myös tarkistaa että kaikki liittimet on kunnolla kiinni.
Ei tossa S-Video lähdössä näytä olevan kuin neljä pinniä... Pitää tänään käydä ostaa tollanen Scart liitin missä on S-video tulo ja pitkä s-video piuha, jos se vaikka alkais toimimaan.