Onko mahdollista että Mun radeon 8500:n tv-outti yht'äkkiä vaan otti ja kärvähti?? Eilen se toimi ihan jees, ja tänään, ilman mitään säätöjä se ei vaan puhu mitään.. Laitoin eilen koneeseen muistipalikan, ei kai se nyt mitään vaikuta??
Näytönohjain ei löystynyt samalla kun lisäsit muistia? Muistin kunnon testasit Memtest86 ohjelmalla? Johdot kunnolla kiinni?
Oot varmaan ottanut jo sen laittamasi muistipalikan irti ja koittanut vaikuttaako mitenkään? Kas kun ei näistä koneista aina tiedä..
ei se mun mielestä mitään löystynyt.. ja näemmä siinä oli sellanen, kun kone kaatuili uuden palikan kanssa, että yhdessä palikassa oli cas latency 2, kun muissa on 2.5, joten se ehkä vaikutti koneen kaatuiluun.. mutta näytönohjain ei kyllä vieläkään toimi...
Jeeps... Olen kokeillut poistaa, asentaa uudelleen, päivittää, jne, jne... mutta kuvaa ei vaan tule.. En mä oikein enää keksi, että mitä tässä sitten enää, kuin näytönohjainkauppaan. Ihme juttu kyllä että monitoriin tulee kuva ihan ok, ja display properties näyttää kaks näyttöä, toista ei vaan saa päälle ja atin display"hommeli" ei tunnista telkkaria. -Hermot menee-