Osaisikos kukaan ehdottaa minulle hyvää emolevyä, joka on täysin yhteensopiva minun näytönohjaimeni kanssa? Nykyisessä kokoonpanossani on yhteensopivuus ongelmia, jotka tekevät pelaamisen mahdottomaksi. 32-bittisen Windows Vistan kanssa käy kokoajan niin, että ruutu menee mustaksi ja menee takaisin normaalisti ja Windows parkuu, että atimkdag on lopettanut toimintansa ja käynnistynyt uudestaan. Olen käynyt läpi useita foorumeita ja kokeillut useita eri temppuja ongelman ratkaisuksi, mutta mikään ei ole toiminut. Olen lopulta päätynyt lopputulokseen, että näyttiksen ajurit eivät ole yhteensopivat x38 piirisarjan emojen kanssa. Ainut asia mitä voin nyt tehdä on joko odottaa, että amd / asus korjaa nämä ongelmat tai uusia näytönohjain tai emolevy. Luonnollisesti emolevyn uusimiseen olen päätynyt, koska en halua odottaa vuosia että saan toimivan tietokoneen tai maksaa 500€ uudesta näyttiksesta. Elikkäs nykyisessä kokoonpanossa ois kyseiset osat: MAXIMUS EXTREME S775 X38 DDR3 ATX CORE 2 QUAD Q9650, 3.0GHz, 12MB, S775 Ati Radeon HD4870 X2 2GB, PCI-E Voisitteko ehdottaa minulle hyviä emolevyjä, jotka ovat täysin yhteensopivia kyseisten osien kanssa? Kiitos etukäteen ja pahoittelut ylipitkästä postista.
P5Q on järkevin sillä voi kellottaakin ja vielä helposti. Muuta muuten otsikkoa "Ati Radeon 4870 x2 kanssa yhteensopiva emolevy" voisi olla parempi
Ootko kokeillut laittaa A.I. Catalyst pois päältä ati radeonissa? Jos et niin kokeile. AI Suitesta laitat myös prossun turbo modelle aina kun pelaat, nuo laitoin iteleni ja ei oo enään kaatunut. Ennen ilmeni sama ongelma.
Uh pahoitteluni väärään osoitteeseen sijoitetusta hätäisesta threadista. Ja ei vain se, myös topicin nimikin on typottu. Nimenhän kuului olla näytönohjaimen kanssa yhteensopiva EMOLEVY.
Otsikon voi vaihtaa. Nappula sitä varten löytyy kaikkien viestien alta siinä lukee "Muokkaa viestiketjun otsikkoa" se on siis oikeessa reunassa vikan viestin jälkeen.