Kattelin tosta verkkokaupasta tätä: Kysyisin vaan, että tarviiko se HD Ready näytön. ATIn sivuilla kyllä niin lukee mutta aattelin vaa tarkistaa. Kiitos
Mutta ei tuota kyllä ostaa kannata! Ota mieluummin HD5770, maksaa saman verran mutta vie tuotakin 10-0.
OFFTOPIC Btw Justgamer, miten saan 3dmark6 testistä 14739 pistettä ja sinä vain tuon verran, vaikka kun katsoo niin rigisi on kyllä laadukkaampi kuin omani?
i5 650 on dualcore (+ 2 Hyperthreading ydintä), X4 Athlonisi on sitten oikea Quadcore, lisäksi se on isommilla kelloilla. 3dm06 on lähes täysin prossuriippuvainen nykynäyttiksillä.
Onhan i5 750 neliydin. Ainut i5 semmonen. Mulla tulee kaikista muista yli 4000 mutta siinä cpu-testissä on 0-1FPS. Tulee yhteensä 10 niistä prossutesteistä.
Oli mulla fps maximissaan 3 siinä cpu testin aikana, suurimmaksi osaksi 1fps... ei tuo athlonikaan loista noissa testeissä edes noilla kelloilla
Se on se välimuisti taas joka ratkasee.. Näyttiksetkin meillä on aika samantasoset, kenties nämä pakettikoneen muut laadukkaat osat vievät sen tonnin pojoista pois Mutta toivottavasti et mennyt ostamaan HD5750.
mulla ei loista edes tämä i7 920 vakio kelloilla ku tulee tollasta 1 fps mut tietääkseni tuo karkkimarkki ei kerro totuutta
Tiedän kyllä että hd5770 on parempi, mutta siihen ei löydy silent celliä, odotusaika 6-12kk. Otin ton 5750:n, kelpaa mulle.
jos tehoja haluasin koneeseen ihan KUNNOLLA, ostasin alienwarelta koneen. Kyllä raha riittää, ei siitä huolta.
Sehän on niin, että tuossa testissä ei millään prossulla ole varmaan yli 5fps. Se on kaikilla 0-3. Eli sitä ei tarvitse ihmetellä.