Eli.. olisi tällänen ongelma kun TV:seen tulee Kuva ja ääni mutta ei Värejä.. kaikki näkyy mustavalkosena.. Luin Tuon threadin jossa kerrottiin mitä pitäisi tehdä.. olen testannut Kaikki Pal vaihtoehdot ilman tulosta.. Minulla on Scart johon menee Audio piuha ja S-video piuha. Eli kaikki pitäisi olla kunnossa?. Kiitos jo etukäteen. ps. mistä muualta pystyisin Muuttamaan Radeonin asetuksia?
Radeonista en tiedä mitään. Minkä muodon olet valinnut ulostuloksi (composite, S-video)? Kaikki telkut ei hyväksy SCARTtiin muuta kuin komposiittia. Jos telkussa on S-Video liitin (ja näytönohjaimessa) kokeile käyttää sitä toisella piuhalla. Tai kokeile muutenkin toista johtoa jos mahdollista.
Mistä Katson että minkä olen valinnut ulostuloksi?. Olen etsinyt eikä minulla ole tuolla pal asetuksissa ntsc(oikein kirjotettu?) Juttuja.
Tätä nyt on puitu sata kertaa. Hommaa sellainen scart-adapteri joka ei hukkaa värejä tai käännä s-video komposiitiks radeonin mukana tulleella johdonpätkällä ja iske se komposiitti siihen scart-adapteriin.
Noniin lähden tästä nyt ostamaan tarvittavat kamat tohon paskaan.. Nyt jos joku Joka käyttää uusimpia RAdeonin Ajureita ja Ohjauspaneeleita(mieluiten Ati Radeon 8500 näytönohjaimeen) niin olisitko kiltti ja kirjoittaisit tähän miten minun pitää Konfiguroida Näyttiksen asetukset Kiitos!.
No on puitu. Ei kai se adapteri mitään värejä hukkaa... Komposiitti on huonompi vaihtoehto kuin S-Video. 1.TV osaa näytää S-videota. 2.Ne ajurit. 3.controllista maaksi suomi(finland). 4.2 näyttö on ilmeisesti päällä kun kuva tulee. 5.adapteriksi palikka jossa liittimet:S-video,audio L+R, composiitti sekä in/out kytkin. Omassa toimii Catalys 2.3:t. 2.4:lla ei capture toimi, eikä pelit,2.5:a en edes kokeillut. Korttina on 64vivo (7200).
Mikä Radeon sulla on? Jos 7xxx sarjaa 2.3:set toimii. Hae www.ati.com vanhat ajurit esim.2.3. Poista nykyiset ajurit. Asenna uudet.
radeon 7200(oisko uuteen vaihdon aika?) laitoin 2.3n,värit eivät vieläkään tulleet,mut siit näki et oli pal muodos.täytyy testata 2.4 ja 2.5 vielä...
Itselläni on sama 7200 (64vivo) ja siinä 2.3 catalystit toimii, eli värit tulee. Katso vielä että TV:n kanavassa (E1/E2) on s-video päällä. Saattaa olla että pelit ei enään toimi 2.3:sta uudemmilla catalysteillä. Kokemusta on!