ATI radeon 9000pro ongelma.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Tahtinen, Jun 5, 2003.

1. Tahtinen

Tahtinen Guest

Niin kun asennan tohon ajurit ja käynnistän uusiksi niin jumittuu siihen kohtaa missä se käynnistää XP:eetä siis se kohta missä ne vihreät palkit rullaavat.Ja kun avaan vikasietotilassa niin toimii ihan hyvin.No testasin poistaa ne ajurit vikasietotilassa ja avasin normaalisti niin toimi mutta ei ajurien kaa.Ja kun avaan normaalistin windowsin niin se ei tunnista koko näyttistä.
    Ja tämä ongelma tuli vasta tänään kun eilen vielä toimi moitteettomasti.Käynnistin vaan uusiksi niin ei enää toimikkaa :(.Niin että voisiko joku auttaa kun en usko että vika on itse näyttiksessä.Kokeilin myös hake ajureita atin nettisivuilta mitkä ovat oikeat mutta sama juttu siinäkin.Missä voisi olla vika ja onko muilla samoja kokemuksia?Ja emo kyllä tukee näyttistä kun se on aikaseeminkin tominut.

2. snapsix

snapsix Regular member

Trophy Points:
    26
    Perussääntö ajureiden asennuksessa on, että kun asennat näytönohjaimen ajureita, poista aina edelliset ajurit pois ennen uusien asennusta. (Boottaa välissä.) En osaa sanoa, auttaisiko tämä neuvo juuri tuohon ongelmaan, mutta voithan kokeilla.

3. Tahtinen

Tahtinen Guest

Joo kyllä nyt toimii ihan hyvin kun asensin win98 ja tosta sun neuvvosta niin olin just formatoinu koneen ennenkuin asensin ajurit ja sun muun niin ei se vika siinä ollu mutta nyt toimii ihan hyvin.

4. vokke

vokke Member

Trophy Points:
    16
    Mulla oli samaa vikaa, mutta kun päivitin ajurit, niin alkoi hulaan ok. Oon kuullu kans juttua että jos on mopo kone esim. 1.4 cellu, niin saattaa sakkailla.....

Share This Page