Kertokaapa viisaammat,alusta lähtien,miten saan kuvan näkymään telkust.eli,s-kaapeli on vedetty telkkuun.tv on sony 32"50hz.olen yrittänyt display asetuksista muuttaa vaikka mitä,mutta ku ei tiedä mitä tekee niin...kuvan olen saanut näkymaan vain niin että,ainoastaan tv:stä on näkynyt kuva ,monitorista ei,sekin vain hetken ja sitten se on palautunut normaali asetuksiin=(
Clone mode päälle. Sitten theater mode kanssa päälle. Sitten voit vielä vaihtaa TV ensijaiseksi näytöksi jos ei toimi.
siis,joo?kiitos vaan,mut tarvis vähän tark,ku eng ei ole kovin hyvä! jos joku viittis laittaa ohjeet silleen,et tällänen turistikin ymmärtäis=) oon taas pari tuntii yrittänyt,mut ei=(
The Overlay Theater Mode option can be enabled through the following steps: * ensure Clone mode is enabled * open Windows Display Properties * select the Advanced button under the Settings Tab * select the Overlay tab For CATALYST™ 3.2 and higher * select the CLONE MODE OPTIONS button and then select the THEATER MODE option * for Theater Mode Settings, choose Full screen video option * apply the changes kato jos tosta irtoaa neuvoa
juu,olen saanut ton theatre moden päälle,en vaan tajuu miten saan tv:n ja monitorin noi"virta"näppäimet vihreelle,samaan aikaan? nii siis tarkoittaako toi "clone mode"et tos ns.monitorin vieressä on niinku kaks näyttöö ja tv:n yks?voi,pas.. tajuukohan tästä mun sekoilusta kukaan mitään?=)