OLen kokoamassa kaverille konetta ja aatteli kysästä tuosta näytönohjaimesta millainen se on kun siinä on tuo muisti määrä aika paljon ja kuitenkaan ei ole kovin kallis? olisko jokin muu 9600-sarjan ohjain parempi\kannattavampi ostos?
joo oon samaa mieltä, että turhaa ottaa 256 muistia ton tasoseen näyttikseen. [bold]Kuulemma[/bold] 256 korttejen muistit on huonompilaatuisia kuin 128 korteissa.
Minkähänlainen on tuo ATI radeon 9600 128Mb TV/DVI-OUT ohjain? onko tuosta 9600-sarjasta jokin vielä parempi malli? Ei oo oikein muita vaihtoehtoja tuolla ATK-verkkokaupan pakettilaskuri sivuilla! http://www.atk-verkkokauppa.com/ Onko tuossa TV-in ja out?
9600 ja sen himen nopeampi versio 9600pro on ainoita 9600 kortteja tietääkseni, ellei niistäkin ole jotain SE/VE kirouksia tai AiW versioita. AiW, eli All in Wonder kortit ATI:ltä tietääkseni ovat ainoat jotka sisältävät TV-in liitännän, sen lisäksi on muutakin herkkua kuten TV viritin yms. =) (muistaakseni)
Onnistuuko tuo VHS-nauhojen siirto koneelle mitenkään muuten kuin nuitten näyttisten kans joissa on tuo in-liitäntä... esim. TV-kortin kans...
TV-korteista en itse niinkään tiiä, mutta kai sekin on jotenkin mahdollista. Olisi ehkä parempi että tuohon tosin vastaisi joku joka tietää asiasta =).