Kun poltan Nerolla 6,0 dvd- levyä tai uudelleenkirjoittavalle niin kaikki on OK. Mutta kun poltan dvd+ niin mikään soitin,kuten prusk 300,-filips,-tietokone ilmoittaa että ei tunnista levyä. Kumminkin levyssä on jotain poltettu vähä,eikä siihen voilisää polttaa enää. Itse en ymmärrä voisiko joku auttaa,, Kiitoksia etukäteen.
Hitaampi polttonopeus voi auttaa..firmwaren päivittäminen. Onko levyt minkälaisia, vai tekeekö tuo samaa oli levy merkkiä mitä hyvänsä
Kaikki laitteet eivät tue kaikkia formaatteja, joistain voi puuttua dvd+ -formaatin tuki, voi myös olla, että poltto on viallinen tai levyssä on vikaa.
Olen aikaisemmin polttanut vai verbatim - merkkisiä levyjä noin 300.kpl. nyt ostin ensimmäisen kerran +verbatiimiä ja mikään ei ole sen jälkeen toiminut. Se on kai sitten niin ettei Nero tue + merkkistä levyä?? DVDFab kyllä polttaa +.levyä mutta sillä ei voi pakattua elokuvaa polttaa vaan 1/1 vain.
En osaa sanoa, onko vika Nerossa vai itse laitteessa (ei mahdollisesti tue + -levyjä kunnolla) mutta tuolta voit kokeilla päivittää Neron: http://www.nero.com/nero6/eng/nero-up.php