Audio-CD-RW-levyjen toisto-ongelmat

Discussion in 'Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi' started by Syysmusa, Oct 28, 2006.

1. Syysmusa

Syysmusa Guest

Yritin löytää tähän sopivaa osastoa, mutta en löytänyt.
    Olen lie jo jäljessä keskustelualueesta, mutta uutena keskustelijana minua kiinnostaisi saada tietää, miten ihmeessä voin polttaa mp3 yms. musiikkia Audio CD-RW -levyille niin että kaikki kappaleet pystyisi kuuntelemaan loppuun ilman niissä ilmeneviä virheitä. Eli usein levy jää pörräämään samaan kohtaan ja pomppaa mahdollisesti seuraavaan kappaleeseen. Olen turhautunut kun Nerolla polttaminen ei tuota hyvää tulosta, samoin Media Playerilla. Tietsikalla ko. CD-levyn toistaminen ei paljasta virheitä, on siis täydellistä.

2. Player_

Player_ Regular member

Trophy Points:
    46
    Ongelmana on todennäköisesti itse RW-levy, niissä heijastuspinta ei ole yhtä hyvä kuin R-levyissä. Vaihtoehtoina voisi olla laadukkaampien levyjen ostaminen (ei välttämättä auta) tai polttaminen pienemmillä nopeuksilla, jolloin virheiden määrä poltettaessa pienenee. Mutta jos on kuitenkin juurikin kiinni tuosta RW-levyjen lukupinnan heikosta heijastumisesta, ei polttonopeuden pienentäminen auta.

Share This Page