Moikka... Olen paininut edellä mainitun asian kanssa.Tämä toiminta on kyllä ollut mulla toiminnassa,mutta nyt se on vaan kadonnut.Eli haluaisin saada automaattisen käynnistyksen,kun syötän CD/DWD kiekon asemaan.Olen yrittänyt säätää ominaisuuksien puolelta autom.käynnistyksen päälle sekä seuraavan ohjeen mukaan: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\CDRom Auto Run kohdalla lukee 0x0000001(1) Se on mielestäni oikein Kaksi kohtaa joita pyydettiin katsomaan,ovat nämä: 1. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Polices\Explorer Menin NoAutoRun kohdalle ja muokkasin lukua:Arvon Data laitoin siihen 95,niinkuin ohjeessa kehoitettiin (Heksaalidesimaali) Nyt lukee (NoDriveTypeAuto) REG_DWORD 0x00000095(149) 2.HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Polices\Explorer Taas muutin muokkaus kohdassa "Heksadesimaali" 95 Nyt lukee: NoDriveTypeAuto REG_DWORD 0x00000095(149) Mitä neuvoksi?
Siis automaattisen käynnistyksen valikon, vai että se suorittaa automaattisesti autorun.exe? Käyttöjärjestelmä oli?
ou rais, näin nopeasti kun katselee, niin tuossa näyttäisi olevan ihan asialliset vianratkaisukeinot:
Siis tarkoitus olisi saada toimaan tämä siten, kun syöttää asemaan jonkun elokuvan tai ohjelman,niin haluaisin että se lähtisi automaattisesti käyntiin.Nyt olen sen kaikista huolimatta joutunut noukkimaan esiin l. menemällä tähän asemaan ja laittamaan se sieltä käyntiin.Ainakin ennen mulla on ollut toiminto joka suorittaa tai laittaa automaattisesti käyntiin.
haa nyt löysin: Oma Tietokone -> CD-DVD asema (kirjaintunnus Ominaisuudet -> Automaattinen käynnistys
Kiitoksia jo etukäteen,vaikka en tiedä vielä lopputuloksesta mitään.Olen paininut tämän kanssa pitkään ja kaikki apu on tervetullut.Thanks