Eli nykyään kun koitan AutoGK:lla mitä tahansa videota vetästä xvidiksi, tulee seuraavanlainen virhe "first pass":in valmistuttua: Klikkaa --> http://img250.imageshack.us/my.php?image=ongelmabk0.png Onko mitään tietoa? Googlella löysin joltain samaa ongelmaa (vanhoja sivuja) mutten ole saanut korjattua. Kiitos!
En oo pitkään aikaan käyttäny ko. ohjelmaa, mutta muistelisin, että aikoinaan mulla oli samantapaisia ongelmia (virheilmoitusta en enään muista tarkkaan). Ongelma oli silloin Xvid:n .stat-tiedostossa. Ongelmaan auttoi, se että kävi määrittelemässä ton .stat-tiedoston paikan ja nimen Xvid:n asetuksista käsin uudestaan ennen koodauksen aloittamista. Kun ton asetuksen kerran kävi itse määrittelemässä, niin ongelmia ei enään seuraavilla kerroilla ilmenny. Jos muistan oikein, niin ongelma kyllä palasi aina, kun käytti VirtuadubModia suoraan ilman GK:ta kahden passin Xvid koodaukseen, mutta jos käytti pelkkää GK:ta niin korjausta ei enään tärvinnu tehdä uudestaan. Muistaakseni Xvid kooderi kirjoittaa oletuksena ton .stat-tiedoston samaan kansioon (ja saman nimisenä) missä koodattava elokuva sijaitsee. Jostain syystä toi ei sitten toiminutkaan GK:n kanssa ihan odotetusti ilman tota säätöä. En muuten ole ihan varma, että Windowsissa (en muista enään) ton toisen passin aputiedoston pääte on .stat, mutta kyse on kuitenkin siitä tiedostosta, jota Xvid käyttää apunaan toista passia suorittaessaan ja se kyllä löytyy Xvid:in asetuksista melkoisen helposti. En tiedä, että onko tästä apua, mutta pistin tän nyt kumminkin tähän, kun muistelin, että se ei munkaan virheilmoitus silloin aikoinaan mitenkään viitannu tohon .stat tiedostoon, vaan herjas just jotain .avi tiedostovirhettä.
En kyllä löytänyt mitään .stat tiedotojen säätöasetusta. Voisitko neuvoa paremmin? Löytyykö muita neuvoja?
Nyt sain menemää second passiin. ----- Kokeilin tälläistä yms. -Poistin kaiken ja asensin uusiksi (ei luultavasti korjannut mitään) -Siirsin .mpg ja muut tiedostot, mitkä haluan yhdistää ja pakata, eri paikkaan. (50% todennäköisyys, että auttoi) -Poistin F-Securen käytöstä (50% todennäköisyys, että auttoi) Pistän uutta viestiä kun pääsen seuraavaa pakkaamaan. Kiitos kuitenkin avusta.
Minulla oli sama ongelma ja tuli sama virheilmoitus. Otin pois käytöstä F-Securen virus- ja vakoilusuojausksen ja homma meni loppuun asti. Tämä ongelma näyttää ilmenevän vain uusimmalla F-Securen versiolla.
Jep, itsekin huomasin sen. Eli ottaa F-Securen pois käytöstä (ei palomuuria) niin se vetäsee homman loppuun asti.
olen yrittänyt tuolla auto gk:lla muuntaa dvd:ltä koneelleni avi tiedostoksi yhtä sarjaa,ja sillä levyllä miltä olen yrittänyt laittaa niitä koneella tuolla auto gk:lla,niin niin tulikin ne kaikki neljä jaksoa mitkä mulla siinä levyllä on,ja ne kaikki jaksot tulivat siis yhdeksi ja samaksi avi tiedostoksi,ja kun haluaisin yhden jakson erilliseksi avi tiedostoksi eli yhden jakson pituus on 47 minuuttia,mikä on mennyt pieleen siinä muunnoksessa,kun kaikki tulivat samaan avi tiedostoon kerralla. pientä neuvoa tarvis kiitos,vaikka jo jotain ohjetta tuossa luinkin,mutta en ymmärtänyt sitä sitten oikeen http://www.bitburners.com/option,com_smf/Itemid,73/topic,592. eli tuosta olen vähän ohjetta lukenut ohjelman käytössä,mutta se yks pieni ongelma mulla siinä nyt vaan on vialla
Itselläni oli samoja ongelmia keväällä ja rankemman googletuksen jälkeen löysin korjatun version tuosta VirtualDubModista, jota AutoGK käyttää. Sen jälkeen on toiminut F-Securella loistavasti. Ikävä kyllä, en tuota korjattua versiota löytänyt mistään juuri nyt. Uuden Nortonin kanssa (2007) ongelmaa ei enää ole, mutta tuskin F-Secure omaa softaansa osaa korjata noilta osin. Samoin vdubmodin/autogk:n uusin versio lupaa, että tuo toimisi jo, mutta en ole ainakaan saanut toimimaan.