autoradio

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by qkka, Sep 7, 2007.

1. qkka

qkka Member

Trophy Points:
    11
    Moro

Oon aatellu hommata radioo autoon ja kumpi ois parempi jvc KD-G631 vai KD-G731? Onks noissa ees sinäänsä paljoo eroo? Tekis kyl mieli ottaa toi KD-G631 ku se on halvempi ja sopis paremmin köyhälle...

KD-G731

KD-G631

Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.

2. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Trophy Points:
    68
    Eipä kai noissa mitään mullistavaa eroa ole. Itse ostin Biltemasta perusradion jolla onnistuu vain USB -muistilta ja muistikortilta soittaminen (ja tietysti radio), en minä mitään CD:n soittajaa tarvitse kun levyt naarmuuntuu niin herkästi, vaikka miten pitää hyvin. Hintaakin oli vain ~49 €.

3. Moolokki

Moolokki Regular member

Trophy Points:
    26
    Dwnldz_5:

Minkalainen tuo Bilteman soitin on ollut jokapäiväisessä käytössä?
    Onko RDS-radio toiminut ongelmitta ja häiriöttä? Entä mp3:t tikulta tai kortilta? Onko vastaan tullut mp3/wma filuja, jotka ei olisi toistuneet?

Entä asennus? Menikö ihan suoraan ISO-liittimiin?

Ja lopuksi, onko miten "houkuttelevan" näköinen? Lukeeko isolla Biltema tms. joka vähentäisi rosvoamishaluja. Tuossa kun ei näköjään ole irroitettavaa/kääntyvää etupaneelia. Ja muutenkin, onko miten heppoinen rakenne ja nappulat, rullat yms. kontrollit?

4. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Trophy Points:
    68
    Ei ole mitään tekstejä. Ei se ole muutenkaan hirveän himottavan näköinen eikä minun versiossa ole irrotettavaa etupaneelia (kai niissä kalliimmmissa on). Radiota en ole paljon kuunnellut mutta asemat tallensin muistiin ihan muuten vain ja se onnistui aika helposti kun luki ohjeita.

WMA kappaleita en ole toistanut mutta mp3:set toistuu kaikki kunnolla. Näytöllä näkyy vain tiedoston nimi, eli se ei osaa lukea niitä tageja.

Asennus sujui mielestäni huvin mutten tiedä mitä tuo ISO on. Mukana tuli asennuskehikko.

Nappulat ja kaikki toimii kiitettävästi, ei ole oikeastaan pahaa sanottavaa.

Share This Page